Gå til innhold

[LOTRO]The Vile Maw


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er skjønt enig i at Vile Maw ikke strengt talt kan kalles et fullt raid, til det er instancen alt for kort. Hele greia er over på en times tid, og det er litt lite for kins som gjerne vil raide sammen litt mer en det.

 

At det kommer ytterligere raids i de kommende bok oppdateringene er det vel heller ingen tvil om, men Turbine har vært ganske vage på nøyaktig hva som kommer. At vi får se ett lengre 12 manns raid i Book 7 er vel sannsynlig, og for de litt mer seriøse kin'ene er det også påkrevet. Hva som vil skje utover i 2009 og frem mot neste expansion vet vi lite om, men Turbine har vært flinke til å komme opp med nytt innhold jevnt og trutt, så jeg fortviler ikke. LOTRO er helt korrekt ikke et hardcore raid spill, og takk for det, men de har latt seg inspirere litt av WoWs mekanikker ved å sette opp Vile Maw som en gated instance, der du må ha gjennomført slik og slik instance tidligere, og skaffet slik og slik gear for å ha mulighet for å gjennomføre. Skal bli spennende å se hvordan dette utvikler seg fremover.

 

Apropos behov for +3 hope fra chainlink/Mirdanant; det kan være kjekt å ha, men er ikke nødvendig. Vi brukte det ifm konkurransen om EU first, som vi jo så vidt tapte, men siden har vi droppet det helt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Her er hele lista for de som vil se Eldar progress. Tror nok ikke det blir siste gang vi ser Mellow på topp ;)http://community.codemasters.com/forum/sho...ad.php?t=265235

 

Dette er "oppdatering" av en gammel tråd. MoM content er diskutert de siste 5 sidene ca.

 

Tja, vi får se hvem som havner på topp neste gang.... :) Konkurranse skal de i det minste få, og nå stiller vi likt, ingen Beta erfaring å lene seg på denne gangen :D

Lenke til kommentar

Fått opp to faste Vile Maw raids per lock nå. Ble prøvd forrige uke, og gikk veldig bra. De er samme dag men ikke samme tid, så det er endel alts i begge gruppene. The mellowship er et ganske lite kinship sånnsett. Gruppene er balanserte, er ikke A laget og B laget som endel guilder gjør. (som feks min gamle wow guild)

 

Noen som har fått noen virkelig gode first ages enda? Veldig varierende for mellow, alt fra lv 59 guardian dagger til 60 champ emblem. Masse lv 59 first ages, som er direkte latterlig. Mest pga at man må være lv 60 for å drepe han, pga sett, og at han er en end game raid boss. Han dropper også endel vendor trash, teal items som blir greed rollet. Som virker litt rart.

Lenke til kommentar
glory penalty og power regen er jo nice å ha et våpen med da. Men ikke så nice som fervour dmg og aoe seff. ;)

 

Nei vi har bare fått crap satchels og slikt med crappy stats.

 

Nja.. ikke for en champ som meg ;)

har ikke med heavy shield lengre jeg, i frykt for og tanke, mener at alle "Material Champions" må komme ut av skapet og rolle Guardian/warden :D

Lenke til kommentar

Jeg spiller champ selv, men kinnet mitt har mistet en del medlemmer så har begynt å tenke på å bytte, det skjer ikke noe lenger. Må inrømme at jeg har et skikkelig skjold, men det er større etterspørsel etter folk som tanker for tida en skikkelige champs. Men det skal bli bra å denge watcher.

Lenke til kommentar
Jeg spiller champ selv, men kinnet mitt har mistet en del medlemmer så har begynt å tenke på å bytte, det skjer ikke noe lenger. Må inrømme at jeg har et skikkelig skjold, men det er større etterspørsel etter folk som tanker for tida en skikkelige champs. Men det skal bli bra å denge watcher.

 

Kan love deg at det ikke blir etterspørsel etter Champs for og tanke watcher, ikke Guards engang tbh. Hunter tank ftw

Lenke til kommentar
Er ikke noe problem og HA med Guardians, problemet er at de kan jo ikke tanke der.

 

Vi bruker ein guardian til og tanke i VM, ikkje selve watcher ofc, men når vi er på fase 2 og 3 bruker vi guard til og tanke tentarkel som vi ikkje DPSer, mye mindre slit for ein minstrel og heale og kan konse seg om andre i grp

Lenke til kommentar
Er ikke noe problem og HA med Guardians, problemet er at de kan jo ikke tanke der.

 

Vi bruker ein guardian til og tanke i VM, ikkje selve watcher ofc, men når vi er på fase 2 og 3 bruker vi guard til og tanke tentarkel som vi ikkje DPSer, mye mindre slit for ein minstrel og heale og kan konse seg om andre i grp

 

 

Ja, men det er vel ikke akkuart særlig lenge, phase 1 tar jo ikke 10 min en gang, og phase 2 har ikke brukt for Tank med vår taktikk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...