Gå til innhold

[LOTRO]The Vile Maw

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt mer hell en meg med å drepe The Wacther enda? :p

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Prøvd med Kinnet nå og vi klarer og bli ferdige med phase 2, men vi wiper instantly når Phase 3 starter og det spawner 10000000 tentakler :D

Men anyways so er det en bra fight ser det ut som ;D jeg gleder meg til å drepe han for første gang. [spoiler/]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en single mob instance. Det er nå i januar MOM raid content virkelig kommer. Og det er ganske få guilder til nå som har tatt den. Er kun hardcore raid guilds. Kun 5 guilds i hele EU, fordelt over 11 servere, ink FR/DE servere. Selv om det sikkert begynner å tikke inn fler og fler kills snart.

Det fleste vet vel at content i lotro kommer fra Patcher/bøker.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Det jeg prøvde å få frem er at noen kins spiller dette spillet som det er WoW.

Det skal kommet er raid til, men ikke noe mer etter dette, det har dem sagt, fordi lotro er ikke et spill som satser på det.

Det kommer til å bli like mye klaging som da folk hadde tat rift.

Lenke til kommentar
The Silverblades Alliance på Laurenlin RP tok watcher 28.januar.

Nb: SB er langt ifra Hardcore...

gruppa som greide det var nok det. For å i det hele tatt ha en sjangse må de farme alle de nye 6 mann instancene på hard mode for å få alle de 4 første delene av settet, det må samtlige i raidet ha. deretter må de drepe thorog/thaurlach for +hope. Selve Watcher fighten er også ekstremt vanskelig når man prøver å finne taktikken. Så jo, den gruppen fra guilden vet godt hva de driver med. Spesielt med tanke på at det er 5-6 guilder i hele EU som har tatt den, med info fra de offisielle Lotro forumene. Det er btw dusinvis av guilds som prøver den hele tiden som ikke har greid det enda. Er masse "casual" guilds med hardcore spillere i dem som står for det meste av raidingen.

btw kansje du blander med the silver blades kinship? for SBA er spillere fra flere forskjellige kins i følge forum postene, så gode raidere fra fler kins tenker jeg. Så alt tyder på at det var en mer eller mindre hardcor gruppe, som tok den 28 desember. De var vel EU 4 eller 5.

Rekkefølgen fra først til sist av EU guilds:

1. The Mellowship. En-Eldar 19/12, Eu first

2. Freelancer. En-Eldar 19/12, kun 2 timer senere.

3. Andurils Zorn. De-Mothrond 22/19

4. Nine Worlds. En-Snowbourn 28/12, hadde forum post en del timer før SBA

5. Silverblades Alliance. RP-Laurelin 28/12

Det jeg prøvde å få frem er at noen kins spiller dette spillet som det er WoW.

Det skal kommet er raid til, men ikke noe mer etter dette, det har dem sagt, fordi lotro er ikke et spill som satser på det.

Det kommer til å bli like mye klaging som da folk hadde tat rift.

selvfølgelig vil det komme mer end game content. Lotro er nettopp det, et PvE spill. Kan du linke hvem som har skrevet at det ikke kommer mer raid content? for det kommer nok minst like mye raid cont i MoM som i SoA, sannsynligvis mer.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Det der er så bullshit som det kan bli...

“What it means in a nutshell is that there is tons of fun and entertainment coming down the pipe. Regardless of this announcement, one of the things that Turbine is focused on and wants to do is make sure that current and future players have an extraordinary experience.”

In the future, he said, they have Lord of the Rings Online mapped out on a five year plan so that players will be able to experience new content and / or expansions for the next five years (and beyond, but they do have a roadmap for the next five).

http://www.mmorpg-x.com/content/turbine-ce...n-new-investors

Lenke til kommentar

Jeg var på den DEv chatten hvor de sa det ikke vil bli noe 24 mans raid, og at spillet ikke skal bli proppes med fler og fler raids.

Dette gjelder bare for Moria da selvfølgelig.

LotrO er ment til å være et casual spill, og det vil aldri være nok engame for dem som tror lotrO er wow.

Men for all del, det er lov å håpe. Tipper det kommer et raid til på samme måte som The rift kom, men ikke så mye mer en det.

Vis de ikke har skifta mening helt da, noe jeg tviler sterkt på.

Det du quoter til der forteller ingen ting om hva slags content de vil komme med, bare at det vil komme mer.

Endret av AtleBer
Lenke til kommentar
du er klar over at det er 12 mann raids også? Som the watcher er nå. Og kan du finne en link etc tid den infoen du sikter til eller snakker du bare om ting du mener du husker ble skrevet?

Ja jeg er fult klar over det men man regner vel kanskje ikke watcher som et vanlig raid.

Har ingen annelse hvordan jeg finner fram en gammel dev chat.

Endret av AtleBer
Lenke til kommentar
du er klar over at det er 12 mann raids også? Som the watcher er nå. Og kan du finne en link etc tid den infoen du sikter til eller snakker du bare om ting du mener du husker ble skrevet?

Ja jeg er fult klar over det men man regner vel kanskje ikke watcher som et vanlig raid.

hvorfor ikke? det er fult å helt et raid, like mye som helegorod og the rift. Masse raid bosser i wow som inneholder kun en boss.

Lenke til kommentar

hvorfor ikke? det er fult å helt et raid, like mye som helegorod og the rift. Masse raid bosser i wow som inneholder kun en boss.

Ja vell da sier vi at det er raid.

Man tror du serriøst på at lotro kommer til å få så mange nye raids?

Ville de ikke gjort det i SoA da, vis det er den veien de skal gå?

Lenke til kommentar

Et raid er når man trenger mer enn en vanlig gruppe for å drepe noe. Det er ingen tvil om det er et raid eller ikke. Om du ikke har en forklaring på hvorfor det ikke skulle ha vært et raid?

SIer ikke at det kommer så ekstremt mye. Men sier det mest sannsynlig vil komme minst like mye som i SoA. der var det et 24 mann og ett større 10 mann. Vi vet det kommer en større raid dungeon i januar. Og i løpet av det neste året vil det nok komme ett til, når den første kommer så tidlig. The watcher er btw ikke ment som en placeholder, som the rift og helegorod var. Mest pga størrelsen på the maw og vanskelighetsgrad (som vil synke merkbart når de beste taktikken/e blir kjent)

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Et raid er når man trenger mer enn en vanlig gruppe for å drepe noe. Det er ingen tvil om det er et raid eller ikke. Om du ikke har en forklaring på hvorfor det ikke skulle ha vært et raid?

SIer ikke at det kommer så ekstremt mye. Men sier det mest sannsynlig vil komme minst like mye som i SoA. der var det et 24 mann og ett større 10 mann. Vi vet det kommer en større raid dungeon i januar. Og i løpet av det neste året vil det nok komme ett til, når den første kommer så tidlig. The watcher er btw ikke ment som en placeholder, som the rift og helegorod var. Mest pga størrelsen på the maw og vanskelighetsgrad (som vil synke merkbart når de beste taktikken/e blir kjent)

De vil tvilsomt bli mer enn i Soa og det var langt ifra nok der får å holde de så kalte "hardcore" spillerne bussy.

Så enige er vi vell egentlig.

Endret av AtleBer
Lenke til kommentar
Når alt kjem til alt så er jo lotro eit lett spill å raide i, ingen "hardcore" guilds har tatt det serlig seriøst opp igjenom tida.

Og at dei har klart å skaffe seg radiance gear til no er vel ikkje akkuratt hardcore det heller. Å kjøyre igjenom instancen eit par ganger i veka, that's it.

Det er riktig, det er derfor jeg skrev: såkalt "hardcore"

Lenke til kommentar
Når alt kjem til alt så er jo lotro eit lett spill å raide i, ingen "hardcore" guilds har tatt det serlig seriøst opp igjenom tida.

Og at dei har klart å skaffe seg radiance gear til no er vel ikkje akkuratt hardcore det heller. Å kjøyre igjenom instancen eit par ganger i veka, that's it.

Akkurat, vi har nok folk nå til og prøve wacther og vi er vel ikke et "hardcore" kin etter min mening da...

BTW: Det kommer til å komme mer en det en raidet som er annonsert allerede, det er jeg veldig sikker på.

Lenke til kommentar

Lotro Mines of Moria kan ikke på noen måte fremstilles som ett spill for Hardcore-players. Om noen tar steget videre fra casuals til litt mer seriøs gaming kan det ikke sammenlignes med Hardcore :)

The Watcher instances er ikke noe særlig å skryte av, og det tok ikke lang tid å finne ut av teknikker for å slå ham.

Om jeg ikke tar helt feil, mener jeg og huske at "The First Knights" kinnet på Snowbourn tok ned the watcher en uke før "Nine Worlds" på Snowbourn..men who cares.. ;)

Instancene før the watcher er meget gøy btw =)

Lenke til kommentar
Lotro Mines of Moria kan ikke på noen måte fremstilles som ett spill for Hardcore-players. Om noen tar steget videre fra casuals til litt mer seriøs gaming kan det ikke sammenlignes med Hardcore :)

The Watcher instances er ikke noe særlig å skryte av, og det tok ikke lang tid å finne ut av teknikker for å slå ham.

Om jeg ikke tar helt feil, mener jeg og huske at "The First Knights" kinnet på Snowbourn tok ned the watcher en uke før "Nine Worlds" på Snowbourn..men who cares.. ;)

Instancene før the watcher er meget gøy btw =)

Til alle som snakker om hardcore, så snakker jeg om "hardcore i lotro", da mener jeg hovedsakelig de beste guildene. Da wow hardcore ikke kan sammenlignes. Så de beste raid guildene i lotro.

Ang server first på snowbourn er jeg ikke sikker på, men rart at det ikke har blitt nevnt en eneste gang på det offisielle Snowborn forumet til codemaster. SBA har også fått æren som server first, ikke sett ett ord om det andre kinnet. Så enten er det ingen av de andre kinshippene som vet det eller noen fra det kinnet som leser forumet, eller så har dem ikke tatt han? http://community.codemasters.com/forum/sho...age=1&pp=10 for samtlige 5 sider i tråden sier gratz med server first.

Btw når tokk ditt kin the watcher? hvilken kin er du i btw? i tilfelle jeg glemte det på lista.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...