tpok Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Norway mod blir realeased om ikke så lenge vil jeg anta. Så netopp trailern til den på youtube ( ) så kul ut da^^ gleder meg Lenke til kommentar
Kruth Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ja, den er ikke så gale! =P Men nå må lederen se å få fingen ut slik at vi kan release den ganske snart. Lenke til kommentar
tpok Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja, den er ikke så gale! =P Men nå må lederen se å få fingen ut slik at vi kan release den ganske snart. Enig =D Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Kan du sei litt om kva det går ann å gjøre i Norway mod? Kor mange Forskjellige kjøretøy kan bruke ? Lenke til kommentar
tpok Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kan du sei litt om kva det går ann å gjøre i Norway mod?Kor mange Forskjellige kjøretøy kan bruke ? Vel, jeg har ikke hørt så mye om nye kommandoer osv, men har vertfall sett på traileren at det blir nye biler og skins. Men man må vel bare vente til den kommer^^ Lenke til kommentar
Kruth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Jeg kan vel si litt. Det vil ikke komme noen nye kommandoer av det jeg har hørt. Det dere ser på traileren er kun en brøkdel av hva Norway mod inneholder. Det vil bli en del nye kjøretøy/reskins, og det vil bli en del noen andre forandringer. I tillegg kan dere vente dere en betarelease veldig snart! Bare spør, ingen dumme spørsmål, bare dumme svar. Aleksanderwoods - Norway mod skinner. Endret 17. mars 2009 av Aleksanderwoods Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 fint og høyre Kva type sirene lyd blir det? sånn sirene lyd ein bruker i Norge no eller+ Lenke til kommentar
Kruth Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Ja, det blir det. Hvis noen kunne PM meg eller linke til noen bra sirenelyder så hadde det vært supert! Er ikke så lett å få tak i. =P Aleksanderwoods - Norway mod skinner Endret 16. mars 2009 av Aleksanderwoods Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Beta releasen kommer til å inneholde bare reskins. Planen var å få den ut så fort som mulig, veit ikkje heilt kva som har skjedd... Mutu- Norway mod skinner Lenke til kommentar
Kruth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Vel, da kan jeg komme med en update, sirenene er ferdige nå. Det blir sånn som de norske ja. Lenke til kommentar
Kruth Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 En liten update, da er watertender/tankbil klar. Den vil være gul, og omtrent likne på denne Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Kult gleder meg til lanseringa Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Me har ei heimesida, men den er visst nede for tida... Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Skjer med Norway-mod? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Blir muligens ein release om ikkje så lenge. Veit ikkje heilt sikkert kvifor det har tatt så lang tid. Det blir bare nye reskins i beta versjonen. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Nokon som hart prøvd Winterberg 7.0? mest realistiske moden eg har spelt på em 4 Lenke til kommentar
iktah Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 aye, sitter i winterberg 7 med FMS tool. Helt rått tbh noen update på No mod? hakke sett info på EP på ei stund Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Norway Mod blir det dessverre ikkje noko av. Men det er andre norske mods på Emergency-planet.com Winterberg Mod kræsjer heile tiden hos meg etter ca. 30-45 min spelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå