vingebil Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hei, lurer på om det er mange på forumet her som speler dette spelet? speler det ganske mykje sjølv, speler seffølgelig La-mod! hadde vert kjekt spelt online,men nokon her på forumet?? om folk lurer på noko om spelet,post det her:) bilder eller videoer av spelet:) mvh Vingebil:) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 HAr bare spilt 3'ern. Er det noe nytt? Forbedringer? Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 ja,er ein del forbedringer i 4`n! nye oppdrag og sånt:) men går du inn på youtube og søker på "Emergency 4 la mod" ser du kor kult spelet er,ette du har lastet ned modden! sjukt mykje nye ting ein kan gjere! Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 hey er det noen som speler dette online? multiplayer? såfall, gi en lyd Lenke til kommentar
tpok Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ganske bra spill igrunn, anbefaler og skaffe en mod som LA-mod ! Online er passelig gøy eneste som er litt dårlig der er at man ikke kan kjøpe eller tilkalle så mange biler man vil av gangen. Uansett om du har penger og plass til bilene. Edit: Den amerikanske version av Emergency 4 heter vel 911: First responders vis ikke jeg husker feil, mener det var den tyske version som het Emergency 4:p Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vingebil, har ikkje eg sett deg på Emergency fan forumet? Eg spelar det, men i det siste har eg ikkje fått til å starte spelet. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 jo, har brukar på emergency forumet, ok, ;S du får gje ein lyd om du får det til Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Spillte det en del før.. var det ikke 4'eren som kun kom på tysk? Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 får Emergency 4 på engelsk og, men dette blir kalt 911 first responders, er emergency 4. berre med eit anna navn Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Da har jeg skaffet 4'eren på engelsk Spillte gjennom noen av oppdragene omigjen, like morro Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 ja, er kjekke oppdrag du får instalera la mod 1.8! Lenke til kommentar
tpok Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Da har jeg skaffet 4'eren på engelsk Spillte gjennom noen av oppdragene omigjen, like morro Hvilke oppdrag? La-Mod oppdrag? Vanlige ? Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 La mod er ein mod du instalere til emergency 4! søk på emergency 4 la mod, på youtube ! so kan du sjå korleis det er Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Tror jeg spiller gjennom vanelig oppdragene før jeg starter med la mod.. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 ja, det gjorde eg og Lenke til kommentar
tpok Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har rundt 40-50% på alle la-mod oppdragene Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 okeei,;S men La mod er ikkje kjekkare enn vanlig emergency 4 oppdrag syns eg Lenke til kommentar
Kruth Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Norway mod blir realeased om ikke så lenge vil jeg anta. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hva slags type spill er det? så på nettsiden men fikk ikke så mye ut av det. Kjøper man det eller er det gratis og laste ned o.l. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Norway mod blir realeased om ikke så lenge vil jeg anta. Der har me jammen meg ein til fra EMP Endret 10. mars 2009 av Mutu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå