Joddze Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Være på hytten og stå på snowblades Lenke til kommentar
Bach Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Skal bytte et ABIT KT7 med dårlige kondenstorer. Ellers blir påska litt her hos mamma (god mat! ) og litt hos pappa (enda bedre mat!! ). Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 skal besøke fetterene mine på 3 og 6. . skal se om jeg finner noe kjemiske saker jeg kan ta med opp ditt å gasse dem. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Eg sitter hos en kompis og prøver å kjøre nettverk mellom 4 maskiner men får det for helvete ikke til. Anyways ellers har vi jobbet med bilen som skal lakkeres imorgen (Porsche 944) Har ikke vært hjemme siden mandag? jepp. Oversosial altså. :x Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Sitter på lan nummer 2...skal reise snart til Mandal for å "campe" litt, kjøre båt og kose meg. Skal treffe et par venner der nede. Ellers skal jeg få passet på å sove så mye jeg kan...zZzzzz.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå