Ap. Syvertsen Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hovden Så blir det seff litt (mye?) festing i løpet av påska.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 TG!TG!TG!TG!TG!TG!TG!TG!TG!TG!TG!TG! TG!TG!TG!TG!TG!TG!TG!TG!TG!TG!TG!TG! TG!TG!TG!TG!TG!TG!TG!TG!TG!TG!TG!TG! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 livet er for kort og verdifullt til å sitte inne i et vikingskip hver bidige påske Hver påske er utepåske, kjenne sola skinner sitte i solveggen gå turer, gå på kino, gå i kirken osv. mvh nerd-light Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Må lese til Ex.Phil eksamen.. Pluss har vel klart å skaffe meg jobb innen da, så jeg får spart opp penger til å betale restskatten... Woho, livet er gøy... :x haha Jeg skal jobbe på russebussen hele påsken, vi pisser på alt og alle! 8) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg kjeder meg i ferier, fordi det er ikke skole.. LOL Nei da. LAAAAN!!! LAN FOR ALLE PENGA!! Lenke til kommentar
Yogurt Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Skal på hytta 0 siviliason on ein "nær" butikk,uten adsl osv. Me andre ord..eit 'helvete'[/size] Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Skal på hytta 0 siviliason on ein "nær" butikk,uten adsl osv. Me andre ord..eit 'helvete'[/size] TG........... Hadde faktisk dratt på hytta om jeg ikke skulle dratt på tg da... I alle fall noen dager. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Vere heime, og sasynligvis på lan med noken venner... ikkje akkurat tg... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 skal på lan i påsken ja...starter på lørdag, vet ikke hvor lenge det skal vare...det er ikke noe stor lan da...bare 10stk, men det holder for meg. Får ivertfall 10mbit internett Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Mulig det blir noe av det derre minilanet eg snakket om en gang nå i påsken. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hjemme og gjøre minst mulig helt til jeg greier å lure meg til å lese matte og fysikk. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Sitte hjemme i min egen stol, foran min egen PC, i mitt eget rom, i et svakt lysglimt fra en livlig AK-47. I ferien skal jeg slappe av..... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz *snork* Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hurra! 20 min til ferien nå, planene mine går ut på å spille en hel haug med spill, og tilbringe særdeles lite tid med dama, og gjerne hjem til mor for å få litt ordentlig mat av og til *gledeseg* Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Gå på ski ca 200m til hytta, sette meg ned å drikke, glemme solkrem, bli solbrent, ikke merke det pga at jeg er for full, osv. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 TEGE og så skal jeg kjøre en del bil, labbe en del, spise påskegodt fra påskeegget mitt hvis jeg finner det! wohoo! påska rocker!! mye bedre enn jul! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Kunne ønske jeg kunne gå på ski jeg. Men jeg må leie utstyr og det gidder jeg ikke. TG har jeg også lyst til og dra på ,men det koster jo evig mye i transport.. Får vell sove dagen lang jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå