ATHLON XP Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg skal bare være hjemme,sammens med dama mi,hun skal være hjemme alein i hele ferien Lenke til kommentar
uranus Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Skal være ute med min nye Aiptek DV 2 videokamera og filme (ass shots kanskje) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 skal på hytta på sørlandet...hvis ikke jeg blir hjemme og får kåken får meg sjæl Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Dette er det en tråd om lenger ned, men jeg drister meg til å svare likevel. Skal kjøre snøscooter, å ligge og steike meg i en snøskavel - hvis snøen holder til påske? :-? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Skal jobbe med skole-prosjekt Påske er oppskrytt! Men ferie er digg! Men sove lenge om morgenen da! Lenke til kommentar
corcky Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Skal slapp av, sove, feste, spise god mat... Det blir knall. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Sitte foran PC'n og spille D2 LoD. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Tentamene nærmer seg med stormskritt.. Blir repetering av matte og økonomi på meg i ferien, vet jeg Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Sitte hjemme og leke meg med Vapo`n som kommer i begynnelsen av neste uke Samt henge på #hw.no tenker jeg Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg skal på myklebysetra Og der er det masse pene damer! Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 AveMORphine: Unnskyld min nysgjerrighet, men hvor i Moss bor du? Går du f.eks. på Kirkeparken VGS? Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Nei, det gjør du ikke, sjekka navnelista til Sosohal.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg skal på fylle i Kristiansand til mandag og Onsdag og ut påsken skal jeg jobbe, jobbe , jobbe og atter jobbe. Alt for at dere Internett over Kabeltv kunder skal ha det bra... ÅÅhhhrrrr..... Vil ha fri... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Må lese til Ex.Phil eksamen.. Pluss har vel klart å skaffe meg jobb innen da, så jeg får spart opp penger til å betale restskatten... Woho, livet er gøy... :x Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 ta masse kjøretimer.. (hvis det er mulig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå