Gå til innhold

Bk: Tobak, tre og dør (delvis serie)

Inc

Anbefalte innlegg

Lite kreativ tittel.

Ligger litt ekstra snadder i det første bildet for de som liker ørsmå detaljer (ikke i form av det tekniske men det andre.. :p)

"Tobak"

De siste 3 bildene hører sammen og fortsetter fra "luftig konstruksjon".

Søndagen var en skikkelig gulltreffer for min del :)

"En frossen dråpe"

"Lukket men ikke låst"

"Luftig konstruksjon II"

Edit: fikset litt større bildet

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå gjelder det å ikke bruke opp alle godsakene med en gang; men posjonere de ut i små drypp.

Det første bildet (Tobak) har, som du sier, mange små og artige detaljer. Jeg kunne tenkt meg litt mer skarphet i det. Samtidig kunne du flyttet deg litt mer til venstre slik at vi fikk sett hele skiltet, og litt mindre av veggen til høyre. Fargene er fine. Du burde egenltig lagt ut dette bildet i en egen tråd.

Bilde nr. 2 og 3 passer bra sammen med bildet du kom med tidligere (det med vinduet).

Det siste bildet lider litt av det samme som "Luftig Konstruksjon I". Du er litt for nærme, eller litt for langt unna. Jeg sliter litt med det samme når det gjeldet det slitne huset på Gressvik.

Tom

Lenke til kommentar

Det er egentlig kun tobakkbildet jeg bryr meg med her. Tom er inne på noe i det han skriver om porsjonering her. Tobakkbildet burde hatt en egen tråd. Jeg kan forstå hvorfor det ikke har fått noen særlig kommentarer. Selv har jeg ikke hatt tid til å se skikkelig på det før nå, og jeg liker tildels det jeg ser. Jeg liker at du våger å kaste perfeksjonen over bord, for dette salige kaoset gir meg litt å studere og grunne over. Jeg kunne også tenkt meg så se litt mer av skiltet, dvs hele skiltet. Jeg føler at bildet i stor grad hviler på det skiltet, og det burde derfor være litt mer sentralt i bildet. Og det betyr ikke i sentrum. Det er nemlig et tomrom på høyre side som er helt unødvendig, og som bidrar til at bildet ikke er helt balansert. Men ellers er det ok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...