jowjow Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 hei, jeg lurer på om det er normalt eller om det er tegn på noe lurerier når maskinen kjører to prosesser med navnet rundll32.exe, har ikke skjedd før for å si det sånn. Jeg la også merke til at det kjøres 7 stykker svchost på pc'n min, da jeg ikke seeder eller laster ned noe for øyeblikket ble jeg litt skeptisk. kanskje det bare er jeg som har noia, men tenkte at det ikke kunne skade å spørre. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Du kan jo kjøre Combofix å poste logg her så for noen av de virus ekspert folka se på det? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) rundll32 er legitim windows komponent som "launcher" 32bits dll filer som program. svchost kan være mange ja uten at det er noe galt i det. Maskinen jeg skriver på f.eks kjører 12.stk svchost prosesser. Ønsker du å se kjørende dll'er og hva som kjøres under hver enkelt svchost kan du benytte system internals process-explorer. http://technet.microsoft.com/en-us/sysinte...s/bb896653.aspx Endret 28. desember 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvis du fortastt mistenker virus må du be moderator flytte tråden til riktig forum! Lenke til kommentar
jowjow Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg antydet ikke at det var virus direkte, derfor jeg valgte å legge emnet under en mer generell "gruppe" takk for tipset uansett;) Prøvde Hijackthis å processexplorer, virker som om alt er slik det skal være. Takk for all hjelp, fikk ordna nærvene mine. løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå