figure_02 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Heisann! Først og fremst, hvis dette er feil sted må mods gjerne flytte den. Jeg skal opprette et enkeltpersonsforetak, og skal selge varer fra en nettbutikk. Nettbutikken skal være funksjonabel og ha et streit design, men jeg ser f.eks at startpakken til Bysant koster ca 10.000,- og det er jeg absolutt ikke interessert i. Finnes det noen billige (helst gratis) løsninger? På forhånd takk. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 http://www.oscommerce.com/ ? Lenke til kommentar
thor123 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Heisann! Først og fremst, hvis dette er feil sted må mods gjerne flytte den. Jeg skal opprette et enkeltpersonsforetak, og skal selge varer fra en nettbutikk. Nettbutikken skal være funksjonabel og ha et streit design, men jeg ser f.eks at startpakken til Bysant koster ca 10.000,- og det er jeg absolutt ikke interessert i. Finnes det noen billige (helst gratis) løsninger? På forhånd takk. Jeg bruker http://www.oscommerce.com/ og er veldig fornøyd! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 For å være ærlig skjønte jeg ikke så mye av det der. Lastet ned den .zip-fila, og prøvde å lese i installasjonsguiden, men jeg er helt grønnn. Hva er php? Lenke til kommentar
Franken Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Å bruke 10.000,- på en nettbutikk vil jeg egentlig karakterisere som billig. I hvert fall om du ikke har kunnskapen som skal til for å tilpasse de som er gratis. Jeg har nok ikke noe bedre forslag enn å se på alternativet som ble nevnt, eller Zen Cart. Om du vil ha det til å fungere gratis må du nok belage deg på noen dager med konting, og lesing av diverse dokumentasjon. Lykke til i hvert fall. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Det er ikke et must at det er gratis. Ser f.eks at Mamut har noe opplegg. Den Web Start var jo ikke så dyr, men jeg skjønte ikke helt forskjellen mellom de tre versjonene? Om Web Standard står det "inneholder bl.a. en komplett nettbutikk med blant annet handlekurv og støtte for kredittkort samt automatisk nedlasting av ordre. I tillegg får du også tilgang til omfattende statistikk vedrørende hjemmesiden." Betyr det at det ikke går med Web Start? http://www.mamut.com/no/shop/productgroup.asp?gid=46 Endret 29. desember 2008 av figure_02 Lenke til kommentar
Franken Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Må du ikke ha økonomisystem fra Mamut for å kunne benytte deg av det? Vil anbefale deg å sjekke opp i hvordan mulighetene for tilpasset design er. Ikke alle disse billige webshopene er like enkle å tilpasse. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Bumper denne jeg. Tar i mot alle forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå