Frohman Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Mer alkohol, aldri mer speed, aldri mer røyk, trening, og dame. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 - Være mindre kritisk, men samtidig holde mine egne interesser og meninger ved like. - Mindre usunt i hverdager (helgen kan ta av så mye den vil) - Være mer ute - Gjøre ting jeg vil mer impulsivt - Spille mer spill (fullføre de jeg har) - Se mer film (se de jeg eier) - Få meg en kjæreste, perhaps? - Holde avtaler og tidspunkter MYE bedre - Gjøre ting med en gang jeg sier jeg skal gjøre det - Gjøre det bedre på skolen i fagene jeg finner liten interesse i - Legge meg tidligere, ihvertfall litt - Være meg glad, rett og slett - Være mer med familie Arg, denne kan jeg dra i all evighet. Tror jeg avslutter den her. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Prioritert rekkefølge Kommer meg vekk fra denne dritten. Gi mer faen i små ting. Få fikset opp i depresjonen. Begynne å trene. Jobbe mer med skolen. Får se hvor mange av de jeg klarer satser på 1-2. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 legge på meg minimum 10kg, slik at jeg når 100.(muskler) bli mye flinkere til å lese pensum. + kanskje prøve å begynne med en kampsport. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Mer alkohol, aldri mer speed, aldri mer røyk, trening, og dame. Du vil altså aldri mer røyke, trene eller ha dame Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 - Skrive ferdig filmmanuset jeg har arbeidet med i et år. - Gå 100% over til BD fra DVD og utvide min lille BD-samling. - Se så mange filmer og serier som mulig. Håper på et bra filmår. - Håpe på en bedre døgnrytme enn 2008 bydde på. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Mer alkohol, aldri mer speed, aldri mer røyk, trening, og dame. Du vil altså aldri mer røyke, trene eller ha dame Wrong. Endret 2. januar 2009 av Frohman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå