Robols Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 - Fortsette som jeg har gjort på skolen - Slutte å bite negler - Fortsette å trene 4 - 5 ganger i uka Lenke til kommentar
lulzlul Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Mitt er enkelt! Drikke mer Qlimax 2009 Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg skal fortsette med å ha med meg matpakke på skolen fremfor å handle i kantina. Ellers skal jeg prøve og kose meg så mye jeg kan og ha gledet av livet så mye jeg kan. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg skal fortsette med å ha med meg matpakke på skolen fremfor å handle i kantina. Ellers skal jeg prøve og kose meg så mye jeg kan og ha gledet av livet så mye jeg kan. Det er ikke lett med skolen tilstede. Jeg skal forresten begynne med sparing, blir et nyttårsforsette og fortsette med dette. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Å våkne i min egen seng uten bakrus på 1. nyttårsdag. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 -Skal jobbe hardere på skolen så jeg kan få tilbake de gode karrakterene fra i fjor -Også skal jeg trene mer -Øve mer med bandet -Lage mer musikk og mye mye mer. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 -Trene mer - Slutte å snuse innen februar! Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 - Begynne å snuse igjen:P - Gjøre mer skolearbeid - Bli mer spontan - Reise! Lenke til kommentar
Special P Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 - Fortsette med å gjøre det bra på skolen. - Bli mindre frekke mot personer jeg ikke liker. Ellers er jeg en ganske så universell person som ikke har så mye mer å bli bedre på... heh Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 - Bli mindre frekke mot personer jeg ikke liker. Skriver meg opp på den lista også! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Slutte med snus, gå ned i vekt, mindre tid forann pc`en. Trur detta henger sammen.. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 -Få meg et nummer -spise mindre godteri -kjøpe softgun -fortsette å gjøre det bedre på skolen -sitte mindre forann PC Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Drikke mer, snuse mer, game mer..lever bare en gang Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Drikke mer, snuse mer, game mer..lever bare en gang Akk som jeg skulle sagt det selv...^^ Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Så ikke sløs livet bort da Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Så ikke sløs livet bort da Jobber med saken... Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 - Bli atletisk - Få 5 i alle avgangsfag - Tjene penger uten jobb. Lage overprisede hjemmesider o.l Lenke til kommentar
o0 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg skal starte et nytt og bedre liv. Er enda ikke sikker på hva det innebærer. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg skal starte et nytt og bedre liv. Er enda ikke sikker på hva det innebærer. Dette var nyttårsforsettet mitt i fjord. Dette innebar å slutte med wow Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 - Slutte å snuse innen februar! Første februar kommer du til å tenke at det sikkert ikke kan skade å utsette det til 1. mars og sånn fortsetter det helt til neste år . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå