Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Kranglet med pappa om å ikke bli med på hytta på nyttårsaften


Anbefalte innlegg

btw er avholds så drikker ikke på fest

 

Dette bør si seg selv så lenge du er under 18.

 

 

Nå har vel de fleste under 18 og over 14 tatt og prøvd litt.

Det bør uansett ikke være slik.

 

Men det er sånn det er, ikke så mye å gjøre med det. Kan ikke si jeg har tatt noe skade av å drikke litt en gang i blandt, er jo bare å klare og kontrolere seg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

14år og være alene hjemme.*tenke.tenke.tenke* Broren min er 15! Jeg synes ikke du skal whine om det. Vent et år, du.

 

Personlig var jeg 16 første gang jeg drakk og synes ikke jeg var for sent ute. Den gangen var også første gang jeg var hjemme alene over lengere tid. var hjemme alene i en uke. Før det hadde det bare vært et par dager.

 

Vi har alle forskjellige foreldre. Men jeg synes ikke du skal være veldig missfornøyd når du ikke får være hjemme når de andre drar på hytta. Duer jo bare 14år.

 

Hvordan gikk det da? Dro du på hytta? Ble du hjemme å drakk deg drita med de andre fjortis-vennene dine?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

True that.

 

Du gikk ikke egentlig glipp av noe hvis du ikke drakk, jeg lå på ramma hos en kamerat og hørte på rakettene, jeg. Skal ikke gjøres igjen!

Lenke til kommentar
Du gjør vel det. Uansett så er ikke dette tvang som i bondage og SM.

Dette er tvang som i helt basic oppvekst, folkeskikk og manerer.

 

Man dør ikke av en nyttårsaften med familie og god mat.

Man nekter ikke å feire med familien fordi det er "så kjedelig".

 

Dette var vel ikke med familie, men med Far+venner av faren og hvis trådstarter har null interesse av å være i samme rom som vennene til faren burde han ikke bli tvunget til det. Hadde det vært familie hadde det vært noe annet.

Lenke til kommentar
Hey 14 år å nyttårsaften er rett rundt hjørne avtalt med venner om å feste (feste er ikke info gitt til fattern) men plutselig ringte pappa å spurte om d va greit om vi for til hytta til noen kristne venner av pappa, jeg sa jeg ikke hadde lyst, men hadde ikke noe valg tydeligvis ? wtf hvorfor ringe? snakte me pappa i kveld å spurte om at jeg kunne være hjemme alene for jeg ikke ville på den dumme hytta og at jeg ikke likte folka han skulle være med

 

"INGENTING Å DISKUTERE!!! DU E ALDRI MED PÅ NOE!!" var det endelige svaret i høy røst å han for å la seg

 

 

noen som mener at jeg burde få velge selv? eller hvertfall at pappa kunne tenke på det? har også sagt at farmor å farfar kan passe på meg ettersom de bor i leiligheten over oss?

 

btw er avholds så drikker ikke på fest

Hva er poenget med å dra på fest da??

Lenke til kommentar
Sosialisere?

Pfft, drikkinga som er halve moroa mener jeg hvertfall.

 

Uansett, ser at trådstarter ikke har svart på lenge, så regner med at det ble hyttetur? :p

 

Er 17, men hadde allikevel blitt med på hyttetur om jeg ble bedt om det, er jo bare hyggelig det.

 

Det ække rart folker yngre å yngre når de begynner å drekke med sånna holdninger. Greit at folk drikker for å få det morsommere, men å mene at det ikke er mulig å ha det like morro som de fulle uten å ha drikki en dråpe alkohol? Jaja..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...