-LarsLR Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hadde tenkt og fornye skjermkortet. Holder 8800 GT til dagens spill? Har et bra hovedkort og fire kjerners prosessor. Har ikke all verdens spill, men holder dette skjermkortet til dagens spill og fremover? Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det holder ganske bra ja..^^ Men skal du ha optimal ytelse, så bør du gå litt høyere opp i gradene... hvis du ønsker FullHD eller noe i den duren... Lenke til kommentar
-LarsLR Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Det holder ganske bra ja..^^ Men skal du ha optimal ytelse, så bør du gå litt høyere opp i gradene... hvis du ønsker FullHD eller noe i den duren... Ok, takk for svar. Ønsker bare at PC skal dra spillene, gjerne på low om den ikke klarer det på medium eller high. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det holder ganske bra ja..^^ Men skal du ha optimal ytelse, så bør du gå litt høyere opp i gradene... hvis du ønsker FullHD eller noe i den duren... Ok, takk for svar. Ønsker bare at PC skal dra spillene, gjerne på low om den ikke klarer det på medium eller high. Etter de spesifikasjonene du oppga om resten av delene dine i pc-en, så tror jeg dette skjermkortet skal klare å dra de alle fleste på medium og i bestefall High... Lenke til kommentar
-LarsLR Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Det holder ganske bra ja..^^ Men skal du ha optimal ytelse, så bør du gå litt høyere opp i gradene... hvis du ønsker FullHD eller noe i den duren... Ok, takk for svar. Ønsker bare at PC skal dra spillene, gjerne på low om den ikke klarer det på medium eller high. Etter de spesifikasjonene du oppga om resten av delene dine i pc-en, så tror jeg dette skjermkortet skal klare å dra de alle fleste på medium og i bestefall High... Ok, takk for svar. Da trenger jeg ikke og fornye noen flere deler. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvis du har RAM på 800 MHz eller høyere har du en veldig bra pc... Lenke til kommentar
-LarsLR Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Hvis du har RAM på 800 MHz eller høyere har du en veldig bra pc... Har 1066 Mhz, 4 Gb. Litt dumt det ikke er støtte for DDR3 ram på hovedkort, tenkte ikke over det når jeg kjøpte det Endret 28. desember 2008 av 09llr Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvis du har RAM på 800 MHz eller høyere har du en veldig bra pc... Ja har 800 MHz, er ikke støtte for DDR3 ram på hovedkort, har tenkt og fornye hovedkort etter en stund. Men allikevel, tror du vil få mye spillglede ut av det du har fra før av... Lenke til kommentar
-LarsLR Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Hvis du har RAM på 800 MHz eller høyere har du en veldig bra pc... Ja har 800 MHz, er ikke støtte for DDR3 ram på hovedkort, har tenkt og fornye hovedkort etter en stund. Men allikevel, tror du vil få mye spillglede ut av det du har fra før av... Glemte meg bort hadde 1066 MHz. Men hadde vært digg med et sli hovedkort i fram tida. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvis du har RAM på 800 MHz eller høyere har du en veldig bra pc... Ja har 800 MHz, er ikke støtte for DDR3 ram på hovedkort, har tenkt og fornye hovedkort etter en stund. Men allikevel, tror du vil få mye spillglede ut av det du har fra før av... Glemte meg bort hadde 1066 MHz. Men hadde vært digg med et sli hovedkort i fram tida. Samme som jeg har det... Men nå har jeg litt høyere frekvens siden jeg har klokka både CPU og RAM...^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå