Gå til innhold

8800 GT, 512 MB

-LarsLR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det holder ganske bra ja..^^

Men skal du ha optimal ytelse, så bør du gå litt høyere opp i gradene...;) hvis du ønsker FullHD eller noe i den duren...:)

Ok, takk for svar. Ønsker bare at PC skal dra spillene, gjerne på low om den ikke klarer det på medium eller high.

Lenke til kommentar

Men skal du ha optimal ytelse, så bør du gå litt høyere opp i gradene...;) hvis du ønsker FullHD eller noe i den duren...:)

Ok, takk for svar. Ønsker bare at PC skal dra spillene, gjerne på low om den ikke klarer det på medium eller high.

Etter de spesifikasjonene du oppga om resten av delene dine i pc-en, så tror jeg dette skjermkortet skal klare å dra de alle fleste på medium og i bestefall High...:)

Lenke til kommentar

Etter de spesifikasjonene du oppga om resten av delene dine i pc-en, så tror jeg dette skjermkortet skal klare å dra de alle fleste på medium og i bestefall High...:)

Ok, takk for svar. Da trenger jeg ikke og fornye noen flere deler.

Lenke til kommentar
Hvis du har RAM på 800 MHz eller høyere har du en veldig bra pc...;)

Ja har 800 MHz, er ikke støtte for DDR3 ram på hovedkort, har tenkt og fornye hovedkort etter en stund.

Men allikevel, tror du vil få mye spillglede ut av det du har fra før av...:p

Glemte meg bort hadde 1066 MHz. Men hadde vært digg med et sli hovedkort i fram tida.

Lenke til kommentar
Hvis du har RAM på 800 MHz eller høyere har du en veldig bra pc...;)

Ja har 800 MHz, er ikke støtte for DDR3 ram på hovedkort, har tenkt og fornye hovedkort etter en stund.

Men allikevel, tror du vil få mye spillglede ut av det du har fra før av...:p

Glemte meg bort hadde 1066 MHz. Men hadde vært digg med et sli hovedkort i fram tida.

Samme som jeg har det...;)

Men nå har jeg litt høyere frekvens siden jeg har klokka både CPU og RAM...^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...