espenae Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 hei åpnet min bærbare pc no for en stund siden.tok ut skjemkortet der jeg tok med litt kjøle pasta, alså det ble ikkje et gjevnt lag noen små hull. har spilt og alt på den lenge ikkje no som har skjedd hittil, men vil kjøpe en kjøle pasta i butikk ikkje på nett e det mulig? eller trenger jeg ikkje å bekymre meg for de små hullene? sorry vist eg har postet feil Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) De små "hullene" i den gamle kjølepastaen vil forhindre effektiv kjøling med fare for å ødelegge komponenter. Flatene må rengjøres (anbefales isopropanol). Og ny kjølepaste (kjøp i nærmeste dataforretning). EDIT: Ingen geografisk info om deg. Dermed inegn vits i å forslår butikker! Endret 28. desember 2008 av PerB Lenke til kommentar
espenae Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 De små "hullene" i den gamle kjølepastaen vil forhindre effektiv kjøling med fare for å ødelegge komponenter.Flatene må rengjøres (anbefales isopropanol). Og ny kjølepaste (kjøp i nærmeste dataforretning). EDIT: Ingen geografisk info om deg. Dermed inegn vits i å forslår butikker! bor i bergen nermere åsane, vet kas kjølepastaen gjør med har det så jæævlig mye å si`? at det e 2 små hull``? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 F.eks Datakjeden. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) F.eks Datakjeden. ja, computercity hvis det er i bergen De små "hullene" i den gamle kjølepastaen vil forhindre effektiv kjøling med fare for å ødelegge komponenter.Flatene må rengjøres (anbefales isopropanol). Og ny kjølepaste (kjøp i nærmeste dataforretning). EDIT: Ingen geografisk info om deg. Dermed inegn vits i å forslår butikker! bor i bergen nermere åsane, vet kas kjølepastaen gjør med har det så jæævlig mye å si`? at det e 2 små hull``? tja, det er jo altid lurt og ha pasta, har ikke pasta på ene kjølern min , går greit så lenge den sitter GODT på, men den pcen er så gammel at jeg er care, kjøp pasta, koster lite og er smart, er ikke ille og betale 69kr for og være på sikre siden, som sagt bruk ispranprepol ** ( kondensfjærner ) til og rense med:) Endret 28. desember 2008 av Nokia_dell Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Eg veit ikkje om du får sånt på dei store elektrokjedene, tvilar egentleg, men ein mindre har det kanskje. Kvar bur du forresten? Lenke til kommentar
espenae Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Eg veit ikkje om du får sånt på dei store elektrokjedene, tvilar egentleg, men ein mindre har det kanskje. Kvar bur du forresten? står lengre opp bor i bergen nermere åsane, så en butikk i bergen sentrum e fint;) Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) vet kas kjølepastaen gjør med har det så jæævlig mye å si`? at det e 2 små hull``? JA! Luft isolerer svært godt for varme. EDIT: Du har Dataforretninger i Bergen sentrum. Sjekk der. Og husk å fjern gammel kjølepasta først med isopropanol. EDIT2: Datakjeden finner du i Kringsjåveien 83-89. De åpner kl 10:00 idag (mandag 29.12.08) Endret 28. desember 2008 av PerB Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Eller så kan du jo kjøpe på nett Lenke til kommentar
espenae Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Eller så kan du jo kjøpe på nett oki takker for alle svar var veldig nyttig, skal kjøpe så fort som mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå