SnowDOG_ Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Er du en sportfisker og har tatt noen store rugger? Eller har noen morsome fiskehistorier? Ka liker du å fiske etter? Fisker du med flur eller sluk? Som dere vet så er snart vår og da starter flue sesongen. Selv har eg ikke vært og fisket enda men skal sikkert i løpet av uken eller noe. Skal legge ut bilder av noen fisk senere når eg har fått de ut på nettet. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Har ett par "umulige" historier jeg kan komme med (som den gangen kameraten min fanget en svale med sena i utkastet eller da jeg fikk en gjedde på 10 kg på en 12 krok med 0.20 sene som skulle opp igjennom ett hull i isen på 110 mm. Det var også den gangen jeg skulle ut å jigge etter abbor men kom hjem med en spurvehauk med brukket vinge). De historiene kommer jeg til å spare til en eventuell bok som jeg muligens kommer til å skrive på mine eldre dager. og btw bilder kommer jeg ikke til å poste, ettersom det stygge trynet mitt stikker frem på de. Og jeg vill ikke være ansvarlig for eventuelle sprukne skjermer. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 og btw bilder kommer jeg ikke til å poste, ettersom det stygge trynet mitt stikker frem på de. Bruk psp og sladd bildene da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Hehe her er bildet av laksen som eg tok i den kuleste fisketuren eg noen gang har vært med på. Historien er slikt at svogeren min sto på samme plass og fisket med alle typer sluk og ingen napp på han. Selv sto eg ca 50m fra han og fisket med en flue som eg hadde lagd selv (uten fluebinde utstyr :o ) fluen er en kryssning av en flue og en gummi makk, anyways så turer eg opp til han og spør kordan det går så etter en stund sier eg til han tenk om eg hadde fått den på første kastet her på samme plass som du har stått og fisket på i den siste halvtimen. Vel han bare dret i det og eg kastet ut og bang sa det. Der sat det pinne meg en svær laks! Vel for å gjøre det kortere så kjempet eg med laksen i ca 25 min og det ble min størte fiske EVER 15kg!!! Fikk også den største Sjøørreten i mitt liv i den elven og fisken veide 8kg. Btw laksen min er den til venste og den andre fikk min andre svoger Og denne gjedden var den siste fisken eg fisket (med en 15cm wobbler) sist høst/vinter. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Nei det betyr att jeg må skanne in bildene, fikse de, og dermed lage en webside bare for de stakkars bildene sin skyld. Det er mye jobb bare for å skryte littegrann. Man må nesten bare ta mitt ord for det desverre. Glemte å nevne den gangen jeg tok to 1/2 kilos abborer samtidig, hvor bare den ene hadde bitt på kroken (dette var også på isen) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 http://home.no/snowdog/bilder/Fisk/Laks.jpg Og denne gjedden var den siste fisken eg fisket (med en 15cm wobbler) sist høst/vinter http://home.no/snowdog/bilder/Fisk/Gjedde01.JPG Det var nå du skulle hadd de fystikkeskene jeg pratet om Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Bare bøff bilder fra villmarksliv dere. Jeg derimot har et bilde av meg og fisken sammen. Gjedde, 2 på 1,5 og en på 6,5 kg. Tok 25 abbor på en kveld engang også. Gjedde smaker fy. Kanskje jeg legger ut bilde senere, men jeg er lat, så jeg kan ikke garantere noe, dere kan eventuellt dra innom å beskue bildet selv, pm meg og jeg gir dere adressen min 8) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Fisker ikke jeg... Kjøper fisk på fiskebrygga i risør hvis jeg trenger... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Eg la ut bilder der eg ikke er der siden eg er sjenert. :oops: Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Er faktisk sportsfisker selv! Blitt litt mindre med åra (pc'n har tatt helt overhånd:D ) Fisker mye med flue, binder også fluene mine selv. Faktisk en veldig fin hobby å drive med på sommer'n Gleder meg til jeg kan begynne å fiske igjen til sommern. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Bare bøff bilder fra villmarksliv dere.Jeg derimot har et bilde av meg og fisken sammen. Gjedde, 2 på 1,5 og en på 6,5 kg. Tok 25 abbor på en kveld engang også. Gjedde smaker fy. Kanskje jeg legger ut bilde senere, men jeg er lat, så jeg kan ikke garantere noe, dere kan eventuellt dra innom å beskue bildet selv, pm meg og jeg gir dere adressen min 8) Eier deg lett, beste tur etter abbor: ca 350 stk Største gjedde (som nevnt ovenfor): litt over 10kg Største Abbor: 1,6 kg Største Makrell: 1,3 kg (tatt på 100 meters dyp) Største Torsk: 11,5 kg (kanskje ikke noe å skryte av, men ettersom jeg skjelden er ute etter torsk så er det ganske bra) Listen over storfisk kan gjøres mye lengre også. Ettersom du sier att gjedde smaker fy har du ikke smakt gjeddekaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå