.Lagrange. Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Rett på sak: *Ikke vanvittig dyrt. Rundt 1K-2K *Ikke noe stort og veldig avansert. Hvorfor?: -Jeg bruker lav lyd av hensyn til hørselen min. -Jeg bruker musikk på tur med bikkje og på buss, i tilleg til at jeg vil gjerne ha plass i sekken til både headset og skolebøker uten at headsettet står i fare for å bli knust. *Noe annet enn Koss PortaPro. *Gjerne farger - dog ikke dødningehoder... Jeg er 100% grønn på hele lydverdenen så her håper jeg noen kan gi meg tips. Hvis det i det hele tatt finnes noe som oppfyller mine "krav" Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Sennheiser HD 25 kan jeg trygt anbefale , de er ganske lydisolerende (slipper du å ha på så høy lyd for å høre musikken skikkelig i støyende omgivelser) er ikke så veldig store og er ganske så robuste , blir blant annet brukt av TV2 sine kameramenn ser jeg og ikke minst knall god lyd ! det som ikke helt passer til kriteriene dine er jo det at disse headphonene kansje ikke er det peneste å se til http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=108909 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Trenger ikke hd25 når du bruker ipod, holder med eks akg k518dj Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Nå har jo AKG K518 mye svakere konstruksjon en HD25 samtidig har K518 en håpløst lang ledning. Og HD25 og K518 har jo helt forskjellig lyd , en iPod vil jo heller ikke ha noe problem å drive en HD25 og i mine ører har HD25 langt bedre lyd en K518 , selv om den bare er tilkoblet en ipod . Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 ...den så jo litt heftig ut da. Finnes det ikke noe som er litt mindre dominerende? (Ja jeg er jente, don't blame me ) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Kva med plugger (in-ear)? Shure har ein del snacks, men finnes billege alternativer også. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Nei jeg hater å stappe ting inni ørene. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) :!: Grado SR60 er jo ein gjenganger i prisklassen 1000 kr, link til butikk.. Endret 30. desember 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Men det er viktig å få med seg at det ikke er noen vits i å kjøpe dyre hodetelefoner hvis sangene dine er av dårlig kvalitet, også er det ikke akkurat Ipod som har best lydkvalitet fra før av også Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg har iallefall såpass peil at jeg ripper cd'ene mine i høyeste kvalitet og velger alltid musikkfiler med 320 kbps Men ang. iPod så kan det godt hende det er dårligere lydkvalitet, det kan jeg ikke så mye om. Ingen andre mer mainstream headphones som kan anbefales? Jeg har ikke peil på det som er mainstream i vanlige butikker engang Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 angående HD25 vil jeg ambefale disse på det sterkeste! som MiCro sa så trenger jeg vel ikke si så mye mer men et tips : kjøp de på ebay ca 160dollar og lyden <3 hatt disse i 1/2 år nå og jeg angrer ikke et sekund...løp og kjøp ! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Grado SR60 er jo ein gjenganger i prisklassen 1000 kr, link til butikk.. Tror ikke de passer særlig godt. De isolerer ikke i det hele tatt, så det blir krevende å lytte i støyende omgivelser. I tillegg er de ganske store og vanskelige å dra med seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg har iallefall såpass peil at jeg ripper cd'ene mine i høyeste kvalitet og velger alltid musikkfiler med 320 kbps Men ang. iPod så kan det godt hende det er dårligere lydkvalitet, det kan jeg ikke så mye om. Ingen andre mer mainstream headphones som kan anbefales? Jeg har ikke peil på det som er mainstream i vanlige butikker engang Å rippe til 320kbps er vel ikke akkurat "peil", snarere "tar på høyeste innstillingen uten å vite hva det faktisk vil si". CBR er bare bortkasta plass, klarer du deg ikke med v2 VBR mp3 får du bruke et annet format. At du bruker ipoden sin hodetelefonutgang gjør det bare enda mer bortkasta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå