onkelg Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg har nå følgende oppsett: Q6600 2,4 Qcore 4GB ram Asus Striker Geforce 8800GTS 650mb 2x20" skjermer M-Audio Firewire 410 750w PSU Jeg vil nå å koble til en projektor av typen Epson EMP-TW700. Jeg ønsker jo da naturlig nok å få litt grei oppløsning på dette, og lurer på om et nytt skjermkort til å drive kun projektoren ville vært en god løsning. Eventuelt et nytt skjermkort til vanlig bruk og det gamle til projektoren. Spiller noe og ønsker muligheten til å se 1080p filmer. Hva slags skjermkort bør jeg da velge? Er det noe kompatibilitetsproblemer jeg kan få i forhold til mitt gamle nvidia-skjermkort og eksempelvis et Raedon-kort? Og hva med lyd? Takker for alle svar! G Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Tror skjermkortet skal klare å kjøre på en skjerm og prosjektor samtidig hvis du benytter deg av kun en grakfikkrevende skjerm part...men hvis prosjektoren ikke har DVI inngang, kan du bruke en DVI -> HDMI overgang fra skjermkortet ditt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå