Eprox Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Dette har jeg vert på leting etter lenge ! Ser frem til dette Yggdrasil og gleder meg til å se visjonene dine Bare å si ifra om du trenger hjelp til et eller annet, har fulgt dette spillet siden 2002 og har vel egentlig oversikt over stort sett alt som har med det å gjøre Endret 25. januar 2009 av Eprox Lenke til kommentar
Testo Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Er det noe framgang her? trenger noen å sparkerumpe med Lenke til kommentar
Thorn* Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Vil gjerne være med på denne jeg også. Hvis den som nevnt tidligere blir nogenlunde seriøs Lenke til kommentar
Eprox Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 *en massiv bump* Yggdrasil, nå når du har sagt A må du si B ! Clan-valg er mer og mer aktuelt for mange her nå, kom med noen oppdateringer da ! Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 *en massiv bump* Yggdrasil, nå når du har sagt A må du si B ! Clan-valg er mer og mer aktuelt for mange her nå, kom med noen oppdateringer da ! ja enig! Lenke til kommentar
Skvate Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er litt ivrig på å komme meg inn i en klan nå. Er det noe jeg kan bidra med for å komme i gang? Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er litt ivrig på å komme meg inn i en klan nå. Er det noe jeg kan bidra med for å komme i gang? venter på svar fra yggdrasil Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Eg vil gjerne vera med. Lenke til kommentar
Yggdrasil Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Heisann Jeg fikk ett hint om at det var noe respons her nå og det var det Har vært litt opptatt og ikke fulgt med på dette forumet i det siste, men jeg har fått lagd en nettside til guilden. Det blir ett "Norse" utseende på guildet, og jeg holder fremdeles på med og lage ett kult consept, og siden guilden er 10 år nå så er jo det meste av conseptet allerede på plass. For de som er intereserte så kan dere se på nettsia her http//:www.ut-europa.com. Nettsida er ikke ferdig, holder nå på med fylle ut historie osv. og ett guild forum er på vei. Dere kan også kontakte meg på [email protected] Ta gjerne og spør videre på tråden her, så skal jeg følge med bedre fra nå La eventyre begyne Lenke til kommentar
Eprox Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er over middels interessert i dette så har noen spørsmål ! Hvilke rase skal guildet gå for, eller blir det et guild hvor alle raser er hjertlig velkommen ? Kommer guildet til å ha rank-system, regler, kamp taktikker osv ? Hvilke fremtidsplaner er det for guildet ? vil målet være å bygge en by, fokusere på samfunn eller er det et rent pk-guild ? Kommer dere til å akseptere alle som legger inn søknad, uansett alder og hvor dedikerte søkerne er ? Uansett svar kommer jeg til å joine, har mange irl-kamerater som skal joine og er altfor gira på dette nå ! Kjempebra tiltak av dere og starte opp igjen UT, har hørt veldig mye positivt om guildet fra tidligere spill ! personlig håper jeg dere roller til mahrim / ork eller alfar siden de får flest "fiender". Lenke til kommentar
Yggdrasil Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Mye av det du spør om er litt flytende siden DF ikke er ute enda og det ikke er noe spillerfaring med det. Rase er usikkert på dette stadiet, min plan der er å få opp forumet så fort som mulig så vi kan holde en avstemning. Jeg kommer til å være den som holder/lager regler selv om alle på en måte bestemmer, jeg vil ha ranks, ja. og jeg vil lage egne taktikk sider på nettsia vår som vi alle utformer, under oppsyn av noen som har "general" rank. Disse sidene vil kun være for medlemer. og taktikk er som de fleste vet, viktig i darkfall. Framtids planen er å få til det vi fikk til i UO, en passe stor guild som ALLE har det morsomt i, og hvis det er noen som vil ha noe så spesielt som PK guild så blir det en sub-guild. Jeg håper virkelig at vi klarer å bygge en by, som er ett av hoved features i DF, lage ett samfun og få respekt i darkfall verdenen. UT har alltid akseptert alle som vil bli med, men det finnes grenser som ikke skal overskredes. forholdsregler kommer senere. Hoved reglen blir å oppføre seg bra mot UT medlemer og ikke sette guilden i dårlig lys. Endret 2. februar 2009 av Yggdrasil Lenke til kommentar
Eprox Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dette høres veldig spennende ut, jeg har sendt deg en PM på DF's offisielle forum (Quelthias) angående det du spurte om. Lenke til kommentar
Haslum Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg og en kompis er veldig intressert, og de var jo og en stor mengde folk her som også er det. Så dette kan bli bra! *Thumbs up!* Lenke til kommentar
Kankuro Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei. Jeg er også interessert. Min bakgrunn er (først og fremst) 3 år med AC:Darktide, men har stort sett spilt det som er av MMO. Lenke til kommentar
Eprox Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Til alle som er interessert er det blitt opprettet en hjemmeside for Ultima Thule. Siden er under arbeid og flere features blir lagt til forløpende og Yggdrasil jobber med å få opp forum. Man kan også sende en mail til Yggdrasil fra hjemmesiden hvis du vil joine ultima Thule som forøvrig har et enormt potensiale ! Hjemmeside : Ultima Thule E-mail for medlemskap (foreløpig) : [email protected] For de som har facebook konto og er mer ineteressert i Ultima Thule kan de sjekke ut linken nedenfor, send en pm til meg med navn her på diskusjon.no så skal jeg invitere deg. Rebirth og Ultima Thule P.S Har ikke hørt om dette er ok for Yggdrasil, men staser på at det går greit. hvis ikke får han sende meg en PM så skal jeg endre innlegget. EDIT : Endret noen trykkfeil Endret 3. februar 2009 av Eprox Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Altså, er det fritt frem for alle å joine her? Lettere sakt en "zerg" guild? Lenke til kommentar
Eprox Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Altså, er det fritt frem for alle å joine her?Lettere sakt en "zerg" guild? Som jeg har forstått fra Yggdrasil blir Ultima Thule et stort guild, muligens med sub-guilds. Ultima Thule har som vosjon å stimulere alle playerstyles/race-valg. Når forumet er oppe å går skal medlemmene sammen finne ut hva hovedguildet skal gå for, både rase og player style. Alle kan joine nå, usikkert når guildet er mer "klart". Lenke til kommentar
Yggdrasil Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Hei Ett "zerg" guild er ikke hva jeg går for. Det er ganske åpent nå, før release, men jeg kommer til å stramme inn etterhvert. Det er vanskelig å vite hvordan alle de nye medlemene oppfører seg og fungerer sammen med resten. Etter release vil medlemene viser sitt sanne ansikt, og det vil bli lettere Jeg er ikke noe fan av zerg guilds selv, og kommer til å jobbe med dette, men ett guild på 50 stk i darkfall er ikke dumt hvis man tenker taktikk. jeg håper også på at litt inn i darkfall så skal guilden være ganske sammensveiset. Det er allerede noen som jeg har sagt nei til medlemskap pga deres spillerstil, som ikke passer inn i Ultima Thule. o(O)phus: håper du ikke ser på oss som ett zerg guild, men jeg diskuterer gjerne med deg hvis du har spørsmål. Forumet vårt er nå oppe: http://www.ultimathule-forum.com/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl Når det gjelder rase, så tenker jeg på å ha hoved guilden på som human rase , og få til ett sub guild i alle rasene som vi er alierte med, dette kan bli artig både taktisk og gameplay messig. Dette vil bli diskutert i forumet. Endret 5. februar 2009 av Yggdrasil Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ok, flott å høre Yggdrasil. Jeg regger meg på forumet deres og tar diskusjonen videre der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå