Europa Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det er delte meninger om dette. Mange anbefaler menn å kun ha hår på hodet, dvs glattbarbere legger, lår, ræv, kuk, mage, bryst, rygg, under- og overarmer samt armhulen. Er dette riktig? Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Glemte overside av fot, tær, hender og fingre. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hva damer liker når det gjelder kroppshår på menn tror jeg varierer svært mye fra dame til dame. Noen liker nok menn nok så hårløse, mens andre liker dem hårete. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hahaha Dagen kan ikke bli noe bedre enn å lese slike innlegg som dette. OT: Så er jeg enig med =Pan Am= at det varierer helt fra person til person. Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Dette er svært vanskelig å svare på. Alle har sine meninger og alle sammen er forskjellige, ingen er like og bra er det. Ikke det at jeg er dame, men jeg tror nok at det er greit med hår på hodet samt leggene også andre steder. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det er vel individuelt, Nokon elskar hår på ymse stader, andre hatar det. Og nokon likar det berre enkelte stader og omvendt. Så det finns vel strengt talt ikkje nokon normal for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå