reppysølv Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Heter det "nettop stått opp" eller "nettopp stått opp" Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Nettopp... Ikke fått noen påpek om det er feil fra norsklæreren i løpet av de siste 12 åra jeg har gått på skolejn i hvertfall... Endret 28. desember 2008 av Svirre91 Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Du kan jo prøve å lese begge måtene slik de står skrevet. Da vet du også svaret. Lenke til kommentar
reppysølv Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Du kan jo prøve å lese begge måtene slik de står skrevet. Da vet du også svaret. hmm:P ser ikke forskjellen:P Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Eller google det og det rette kommer opp. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Du kan jo prøve å lese begge måtene slik de står skrevet. Da vet du også svaret. hmm:P ser ikke forskjellen:P Må være slitsomt å ikke kunne lese ord slik de er skrevet. Den ene varianten din blir nettooooop, for å overdrive. Eller google det og det rette kommer opp. Ordbok.no da, isåfall Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Du kan jo prøve å lese begge måtene slik de står skrevet. Da vet du også svaret. hmm:P ser ikke forskjellen:P Må være slitsomt å ikke kunne lese ord slik de er skrevet. Den ene varianten din blir nettooooop, for å overdrive. Eller google det og det rette kommer opp. Ordbok.no da, isåfall Sjekket NETTOPP ordboka på pc-en min...den sier at det skal skrives NETTOPP, så da er det vel antagligvis det... Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Du kan jo prøve å lese begge måtene slik de står skrevet. Da vet du også svaret. hmm:P ser ikke forskjellen:P Må være slitsomt å ikke kunne lese ord slik de er skrevet. Den ene varianten din blir nettooooop, for å overdrive. Eller google det og det rette kommer opp. Ordbok.no da, isåfall Egentlig ikke, nei. Funker veldig bra på google også. Det jeg mente. Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Nyttig - For deg som ikke er 100% sikker på en ting, slå opp i en bok/ internett.. Ordliste, der burde du finne det du lurer på ^^, Engelsk-Norsk-Spansk http://www.tritrans.net/indexno.html Ordbok http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det skrives Nettopp. To t-er, to p-er. Jeg sier som Carloz89, slå opp i ei ordbok e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå