eonbarn Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Må nesten henge meg på Castle Crashers og Braid her, utrolig gjennomførte spill, og er ikke langt i fra å kunne bli solgt til vanlig spillpris. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Super Street Fighter II HD Remix, noe av det morsomste du kan få på XBL etter min mening. Castle Crashers er en god kandidat, spilte demoen igår sammen med bror og det var unektelig morsomt! Synd du ikke har 2400 MS points slik at du kunne fått begge spillene . Jeg anbefaler deg å prøve demoene til arcade spillene før du kjøper, gjelder så langt alle kjøp i arcade . Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Fikk 2100 MS points til jul. Så nå lurer jeg på hva jeg burde kjøpe? Har bestem meg for å kjøpte Portal: Still Alive. Tenker litt på å kjøpe Bomerman Live også. Men er det noe annet jeg heller burde kjøpe? Hvis du har rock band, så kan du jo kjøpe "the color and the shape" add-on, ettersom du liker foos Lenke til kommentar
thewerty Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Worms, Banjo Kazooie, Boom Boom Rocket, og UNO anbefales! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Ser at Splinter Cell Chaos Theory ligger ute på Markedpalce. Det ble kjøp for meg... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Kan skjekke etter om det er noe DLC til favorittspillene dine. Evt. laste ned noen Arcade demoer. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå