Hanfrapubennedigata Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Fikk 2100 MS points til jul. Så nå lurer jeg på hva jeg burde kjøpe? Har bestem meg for å kjøpte Portal: Still Alive. Tenker litt på å kjøpe Bomerman Live også. Men er det noe annet jeg heller burde kjøpe? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Du kan jo kjøpe Halo hvis du ikke har det. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Du kan jo kjøpe Halo hvis du ikke har det. Fungerer Halo: CE med HDMI? Har hørt noe om at det ikke gjør det? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Du kan jo kjøpe Halo hvis du ikke har det. Fungerer Halo: CE med HDMI? Har hørt noe om at det ikke gjør det? Kan bekfrefte at det fungerer knirkefritt med HDMI. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Braid er jo også virkelig noe å bruke MS Points på. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Spilte Worms i dag, det var morro. Husker også Vigilante8 fra PSX tiden, det var morro. Kommer vel litt an på hva du liker. Jeg hadde f.eks ikke kjøpt Bomberman.. Det kan også være "expansions" til noen spill du har fra før, som kan være verdt å sjekke ut før du bruker opp poengene dine Lenke til kommentar
Citus Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Kjøp Castle Crashers...perfekt spill ;3 Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Banjo Kazooie! Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg må slenge meg på og anbefale Castle Crashers, spesielt hvis du har noen å spille det sammen med. Vi har hatt det fantastisk moro med 3 player i dette spillet, det er gjennomført høy kvalitet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Spilte Worms i dag, det var morro. Eg har vurdert å kjøpe Worms, har du erfaringar med Worms frå PC? Eg har spelt det meste av Worms, kva spel vil du sei det liknar mest på? Worms 2, Armageddon, World Party osv? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Spilte Worms i dag, det var morro. Eg har vurdert å kjøpe Worms, har du erfaringar med Worms frå PC? Eg har spelt det meste av Worms, kva spel vil du sei det liknar mest på? Worms 2, Armageddon, World Party osv? Har ikke så bred erfaring med Worms på PC. Hadde kun det første på PSX, og det ligner ikke i det hele tatt.. Bedre om du spør noen som har spilt endel worms på PC. (Savnet supersheep og baseballbat though..) Lenke til kommentar
groov Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Hadde kun det første på PSX, og det ligner ikke i det hele tatt.. Damn! Første Worms til PSX er bare det beste multiplayerspillet ever! Fikk tak i det igjen fra ebay for et par år siden, men PS2en vi hadde på den tida ville for det meste ikke lese discen. Skulle ønske den versjonen der var tilgjengelig på Xbox live, Worms ble aldri det samme igjen. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Braid, worms, og vigilante 8 er veldig gode kandidater. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Hvor mange points koster vanligvis disse spillene? Tenkte da på Worms, og fler av de nevnte her. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Castle Crashers er 1200 tror jeg braid også eller mer men alle andre tror jeg er 800 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Castle Crashers er 1200 tror jeg braid også eller mer men alle andre tror jeg er 800 OK Kjekt og vite Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 tror du får worms til 400. verdt det Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 tror du får worms til 400. verdt det Rundt 200-300 I allefall etter det jeg har sett Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Double Dragon. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Braid. Det har scoret veldig høyt på flere Game of the Year-lister på diverse sider, og er et av de høyest rangerte spillene på Metacritic med 93 av 100. Kjøpte spillet selv, og har æren for å gi meg et av de største (og beste) sjokkene i min spillkarriere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå