Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Første innlegg Andre innlegg etter tips fra Carny Ikke jeg som tok knekken på stakkaren som lå ute i garasjen. Den fikk en verdig "begravelse" etter sessionen. EXIF: Blender: F/3.5 Brennvidde: 39mm ISO: 100 Lukkertid: ca. 3sek Endret 4. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Carny Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Uffda...det var et trist syn. Vinteren er hard. Lyset faller på feil plass. Det burde falt mer på gnageren heller, da hadde også eggen på øksa komt bedre til syns -noe som forteller litt om omgivelsene. Liler tittelen. Minner meg om "memento mori". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Sånn. Etter noen utrolig late dager har jeg omsider gidda å gjort endringer på stasjonærpcn min... som er vesentlig bedre enn laptopen når det gjelder bildebehandling. Hvordan ble lyset kontra første versjon nå? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Stakkar liten, hva galt hadde denne lille krabaten gjort tro? Jeg tror du har tatt i litt for hardt i versjon 2. Fargene er mye bedre, men det ble litt for lyst i midten av bildet. En mellomting tror jeg hadde gjort seg. Tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Det eneste gale den hadde gjort var vel å ha snust på gifta som han far har lagt ut. Får se hva jeg gjør angående lysstyrken. Er kanskje litt arrogant, men på min kalibrerte skjerm ser den helt fin ut. Kaaanskje på tide å rekalibrere snart. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Får se hva jeg gjør angående lysstyrken. Er kanskje litt arrogant, men på min kalibrerte skjerm ser den helt fin ut. Kaaanskje på tide å rekalibrere snart. Det er vel mer snakk om kontrasten mellom de lyseste partiene og de mørke som jeg er uenig i. Blir litt for mye "In your face" som de sier over dammen. Tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Aaah. Da tror jeg at jeg forstår. Mer sånn i denne retningen du mente? edit: Fikk omsider gjespa ferdig og satt riktig størrelse denne gangen Endret 4. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Noe mer i den retningen, ja. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå