Gjest aande Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg har fått tips om å skaffe meg en såkalt tungeskraper mot dårlig ånde. Noen erfaringer med dette verktøyet? Hvor får jeg tak i det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Du finn det på apoteket, der kan du forresten prøve å kjøpe ein munnskylls om heiter SB12, skal visst være ganske effektiv. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Gents selger en slik tungeskrape. http://www.gents.no/products/Dentaid-Halita-tungeskrape.htm Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det gir deg nok ikke dårligere ånde, så det er bare å prøve og se om det hjelper. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Siden mye av den dårlige ånden til personer nettopp kommer av et belegg på tungen man kan skrape av anbefaler jeg absolutt en tungeskraper. Selv har jeg ikke noe erfaring fra dette. Lenke til kommentar
Gjesdalsberta Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 eller du kan prøve å spise en persillekvast, det skal vistnok hjelpe mot dårlig ånde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå