Gå til innhold

Klør i fingra etter lian li


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var først og fremst en post til de som har lian li ! Ikke til dere som ikke liker Lian Li , så derfor lurer jeg på hvorfor dere i det hele tatt svarte på denne posten! :shrug:

Kan du fortelle meg det?

Det er sant sånn som han fyrn sier! Et kabinett kan se kult ut helt til du har det hjemme i stua! Da ser du feil mangler og ulemper!

Lenke til kommentar

jo heilt enige.. hadde de vert billige så hadde ALLE(kremt nesten) hatt lian li...da hadde lian li vært ud og andre hadde komt på noe nytt..

 

hva med compucase sine kabinetter?? jeg synes 'dragon slayer' kabinettet var skam bra.. jeg har da kjøpt det da.. billig og greit. jeg skal lage vifte hull i topp og bunn og i sidedøra for lavere temp.

 

det eineste minuset på d kabinettet er at du ikke kan ta av toppen, den andre sidedøra og bunnen.. =(

 

ellers så eier lian li rett å slett

dragon fra chieftec og, men dragon er alt for..ja..normalt lissom..så mange som har d.. ikke gøy

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nylig ett Lian Li PC60USB, og jeg har hatt diverse kabinetter opp gjennom årene. PC60USB er definitivt et av de best gjennomtenkte kabinettene jeg har sett, og prisen er ikke avskrekkende. Det eneste negative jeg kunne finne, var at det ikke var rheostat på alle fire vifter, men bare på de 2 i fronten. Men - det fixet man jo enkelt med et par Zalman plug-in rheo's.

 

Særlig det at MoBo monteres på en "skuff" gjør det veldig enkelt å montere både selve mobo, men også CPU kjøler etc. Samme med Power, skru fast en liten ramme på poweret, og fest deretter rammen til kabinettet med tommelskruer.

 

Jeg er ikke en mod-frik, og har ingen planer om hverken vindu, akvarium, kald katode, eller fargerike vifter. Mitt mål var å bygge en solid, støysvak pc som kan stå på 24/7 uten å stikke seg ut visuellt eller audiellt. Jeg synes den børstede overflaten er helt grei. Den riper ikke lett, og ser ut til å holde seg pen.

 

Det er suverent bra gjennomlufting i kassen, og støv filteret sikrer at det blir lav hybelkaninfaktor inne i kabinettet.

 

Jeg kjøpte et overdimensjonert 460W Enermax power, Støydempende NoiseControl matter, ]Vibrasjonssikre harddisk oppheng, og en stillegående CPU vifte til min AMD Barton XP2500+ /ASUS A7N8X.

 

Resultat - En PC som kan stå på bare 1.5 meter fra senga og som jeg knaptnok hører når den er idle (dvs på, ikke i sleep eller standby - men ikke kjører noen heavy programmer). Harddiskene hører jeg ikke i det heletatt. Når jeg redigerer video eller spiller spill stiger viftestøynivået litt, men PC'n er fortsatt stillere under full belastning, enn min gamle XP2100+/A7A266 i sitt Chieftec kabinett når den er idle.

 

Jeg er tilbøyelig til å være enig med noen av dem som sier Lian-Li er for dyrt. Men - de har enkelte modeller som er prisgunstige - og kvaliteten er helt på topp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Populær nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...