Gå til innhold

Bare jeg som ikke får lastet ned oppdatering til ps3?

olavgb

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren har nettopp kjøpt oss en ps3 80gb nå, men får ikke skikkelig internettilkobling på den. Så jeg får ikke oppdatert til ver 2.53 eller noe, men når jeg skulle starte LittleBigPlanet så måtte jeg oppdatere til ver 1.40 eller noe, det gikk jo fint, men når jeg skulle starte det da fikk jeg beskjed om å måtte oppdatere selve ps3'n til ver 2.50 eller nyere. Noe jeg ikke fikk gjort :/

Så om noen andre tilfeldigvis har ver 2.53 liggende og kan laste opp eller noe så jeg kunne lastet den opp på minnepennen og oppdatert fra den?

Får nemlig ikke lastet ned noen av versjonene fra Playstation sine sider. Verken på min stasjonære eller bærbare pc.

Og siden vi nettopp har kjøpt den og LittleBigPlanet er det eneste spillet vi har er det litt kjipt å ikke få brukt det!

:)

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres nesten ut som en sperre på linjen din, siden ingen enhet greier å laste ned filen.

Veldig merkelig, men det er det eneste som virker fornuftig for meg.

Telcontar

Hmm, hvorfor skulle den være sperret da :S Ingen grunn til det vel? Aldri vært inne på siden før engang jo.

Men får du lastet den ned da? Evnt lastet den opp et annet sted som jeg kan laste den ned fra?

EDIT:

Prøv å laste ned FW her: http://alek.dark-alex.org/filez/ps3_fw/

Er det den europeiske versjonen eller US? Har hørt det er en viss forskjell på de to.

EDIT3: Driver å laster ned nå, men går sinnsykt tregt :/ 25 Kb/s.

EDIT2:

This update is for customers who own PS3™ systems sold in North America. DO NOT update your PS3™ system through this Web site if you purchased your system outside North America.

Her står det spesifikt at den kun skal brukes på maskiner solgt i USA. Du har ikke link til en europeisk oppdatering? Jeg har prøvd å lete, og på den norske playstationsiden står det at den skal finnes på eu.playstation.com, men ved å gå til den siden blir man bare henvist til den norske siden igjen. Håpløse greier...

http://www.psforum.no/forum/f25/problemer-...3-469/#post4007

Mvh Olav B, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar
EDIT:
Prøv å laste ned FW her: http://alek.dark-alex.org/filez/ps3_fw/

Er det den europeiske versjonen eller US? Har hørt det er en viss forskjell på de to.

EDIT3: Driver å laster ned nå, men går sinnsykt tregt :/ 25 Kb/s.

EDIT2:

This update is for customers who own PS3™ systems sold in North America. DO NOT update your PS3™ system through this Web site if you purchased your system outside North America.

Her står det spesifikt at den kun skal brukes på maskiner solgt i USA. Du har ikke link til en europeisk oppdatering? Jeg har prøvd å lete, og på den norske playstationsiden står det at den skal finnes på eu.playstation.com, men ved å gå til den siden blir man bare henvist til den norske siden igjen. Håpløse greier...

http://www.psforum.no/forum/f25/problemer-...3-469/#post4007

Mvh Olav B, G ;)

Tenkte ikke på det, men han som har lasta opp de filene er jo spansk, så regner med det er PAL. Tror uansett FW er uavhengig av teritoriet du er i. Det kom jo en update for ikke så lenge siden som var for japansk PSStore, men alle kunne laste den ned hvis man manuelt valgte oppdater. Men jeg er ikke sikker, altså ;)

Lenke til kommentar
Tenkte ikke på det, men han som har lasta opp de filene er jo spansk, så regner med det er PAL. Tror uansett FW er uavhengig av teritoriet du er i. Det kom jo en update for ikke så lenge siden som var for japansk PSStore, men alle kunne laste den ned hvis man manuelt valgte oppdater. Men jeg er ikke sikker, altså ;)

Hmm, hva kan skje om det ikke fungerer da? Får jeg fikset det med å bare resette systemet på en måte eller noe?

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke... Den burde jo si ifra hvis det er noe feil og nekte installering av "feil" FW, men kan ikke være sikker... Du kan jo ringe playstation i morra, og spørre hva som er feil.

Hmm, ja, vi får se ;)

Har funnet en annen som gikk litt fortere å laste ned. Kvarter igjen til den er ferdig lastet ned, så får vi se. PS3UPDAT_EN.zip.

EDIT: Driver å installerer nå. Ser ut til at det skal funke :)

Mvh Olav B, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...