mosle Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Heisann, er det noen som har cd-key til spore ? Har nemlig klart å rote vekk coveret mitt :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Jeg tviler sterkt på at noen med fornuften i behold kommer til å legge CD-keyen, til et kjøpt produkt, ut på internett til allmenn beskuelse og anvendelese. Endret 28. desember 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 I tillegg lukter det piratkopiering Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Rapportert Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Siden jul har akkurat vært, skal jeg være snill. ¤¤¤ Fjernet ¤¤¤¤ Endret 28. desember 2008 av b-real Sharing av CD-key er ikke tillatt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvis du har mistet din CD-key så tar du kontakt med kundeservicene til EA-Games og ber de ordne en ny til deg og ikke #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg