fugletiteren Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 jeg skal kjøpe meg nyt headset/propper til 4-500 kr. noen som kan anbefalle noen? krav: 1) ikke store klumpete dingser som tar mye plass:P 2)4-500kr. 3bra lyd, helst ikke sprenge såfort __________________________________________________________________________________________ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Jeg er veldig fornøyd med mine Denon AH-C252, som jeg fikk til jul av broren min. De holder støy ute såpass bra at man slipper å ødelegge høreselen på grunn av høye volum. Endret 28. desember 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg er veldig fornøyd med mine Denon AH-C252, som jeg fikk til jul av broren min. De holder støy ute såpass bra at man slipper å ødelegge høreselen på grunn av høye volum. finner de bare på nettbutikker . skal kjøpe i en butikk ikke nettbutikk spaceworld, ekspert, elkjøp osv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) spaceworld, ekspert, elkjøp osv Hi-fi klubben er ikke bare på nettet. De har også butikker. Du skal bo rimelig langt ute på landet for å ikke finne en. Frakt kommer vel på rundt en femtilapp hvis du betaler med kort. Enkelt og greit, ikke noe kluss. Endret 28. desember 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Skal du ha propper kan du se på Sennheiser CX300. Skal du ha headset er Sennheiser PX100 og AKG 518 Dj bra i forhold til pris. Hvorfor vil du ikke kjøpe på nett? mye billigere og bedre Endret 28. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Skal du ha propper kan du se på Sennheiser CX300.Skal du ha headset er Sennheiser PX100 og AKG 518 Dj bra i forhold til pris. Hvorfor vil du ikke kjøpe på nett? mye billigere og bedre vill hade imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå