nekronos Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei. Vurderer å modde min xbox 360 for å kunne spille backuper av spillene mine. Jeg spiller mye Halo 3 online, hvis jeg spiller på nett med den ekte cden vil jeg da kunne bli bannet? Takker for svar Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) I teorien, ja. Ingen vet nøyaktig hvordan MS sin mod detection fungerer eller vil fungere i fremtiden. I praksis, kanskje ikke, men bli ikke overrasket om det skulle skje. Edit: Typo Endret 28. desember 2008 av rekyl Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Ja, om Microsoft finner ut at du har moddet konsoll, ikke bare kan, men vil du bli bannet. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Modde boxen for å spille "backup"? er da godt mulig å installere spillene på HDD. Lenke til kommentar
mygla Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Så vidt jeg vet har MS funnet en måte å oppdage om boxen din er modda, selv om du ikke spiller brente spill online... Jeg har ihvertfall ikke spilt noen av mine "backups" online, men ble banna etter forrige store Live-oppdatering likevel. Så på diverse fora at jeg ikke var den eneste. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Ja, det kan du. Lenke til kommentar
CREDiBLE Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Flasher du firmwaren din med iXtreme 1.4, og brenner retail spill vil du ikke bli tatt pr.dags dato. Om du vil bli tatt om en uke, tre måneder eller om du vil bli tatt i det hele tatt er usikkert, men sannsynlig. Lenke til kommentar
nekronos Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Fins det en chip som gjør at du kan ha 2 firmware? Slik at man kan bytte til og fra den orginale. På den gamle xbox kunne man bytte bios. Lenke til kommentar
CREDiBLE Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det kan du helt sikkert, men jeg tror ikke det er et godt valg. Firmwaren på X360 er flashet inn i maskinen, og har en viss checksum som sjekkes opp mot MS hver gang du kobler deg til live. Det er også modifiserte chipset som er i klar majoritet i ban-waves, noe som kan bety at disse er mer utsatt eller mer usikkert enn å enkelt og greit flashe selve minnet og drevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå