Emil-Andrè Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei, idag oppdaget jeg noe helt uvanlig! etter en flere timers oppstarts reprasjon kom jeg meg inn på pc'en! så skulle jeg høre på musikk, det gikk ikke! så skulle jeg justere volumet. da oppdaget jeg problemet! Det sto: ingen lydutdataenhet er installert når jeg holdt musa over lyd ikonet! Jeg ble så forbanna at jeg fikk lyst til å hive data'en ut av vinduet! istede tokk jeg meg tid til å tenke hva jeg kunne gjøre. jeg gikk inn på forumet og lette etter en plass jeg kunne poste dette emne på! Kan noen av dere hjelpe meg med problemet mitt? Jeg har en toshiba bærbar pc. Jeg bruker Windows vista home premium! Håper dere kan hjelpe meg med problemet mitt! Det setter jeg stor pris på! Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 prøvd å installere nye drivere til lydkortet? Lenke til kommentar
Emil-Andrè Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 prøvd å installere nye drivere til lydkortet? Hva er en driver? eventuelt hvor laster jeg det ned? Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 en driver er filer maskinvaren pcen trenger for å kjøre enhetene. disse finner du på toshiba sin hjemmeside. Lenke til kommentar
Emil-Andrè Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 en driver er filer maskinvaren pcen trenger for å kjøre enhetene. disse finner du på toshiba sin hjemmeside. Kan du hjelpe meg med å finne driveren til mitt lydkort? vet ikke hva slags lydkort jeg har. Lenke til kommentar
sanscript Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 en driver er filer maskinvaren pcen trenger for å kjøre enhetene. disse finner du på toshiba sin hjemmeside. Kan du hjelpe meg med å finne driveren til mitt lydkort? vet ikke hva slags lydkort jeg har. Finn modelnummeret på pcen - står gjerne i en av hjørnene på skjermen - eller rundt tastaturet. Legg dette modelnummeret inn på toshiba sine sider, og søk etter driverne. Da vil du nok få en liste over alle driverne/programmene for den pcen. Lenke til kommentar
Emil-Andrè Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 en driver er filer maskinvaren pcen trenger for å kjøre enhetene. disse finner du på toshiba sin hjemmeside. Kan du hjelpe meg med å finne driveren til mitt lydkort? vet ikke hva slags lydkort jeg har. Finn modelnummeret på pcen - står gjerne i en av hjørnene på skjermen - eller rundt tastaturet. Legg dette modelnummeret inn på toshiba sine sider, og søk etter driverne. Da vil du nok få en liste over alle driverne/programmene for den pcen. finner ikke model nummeret heller! for en vanskelig situvasjon jeg har kommet oppi!! Lenke til kommentar
Emil-Andrè Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Får ikke installert driver nå, må til ett annet sted å hente det! Men trenger kanskje mer hjelp hvis jeg ikke finner driverne Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 se under pcen på et modellnavn eller nr. Lenke til kommentar
Emil-Andrè Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) se under pcen på et modellnavn eller nr. PSL48e-021011n5 Modell nummeret tror jeg. kan du hjelpe meg med å finne det tror du? Endret 30. desember 2008 av Emil-Andrè Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 her finner du driverne http://eu.computers.toshiba-europe.com/inn....jsp?service=EU Lenke til kommentar
Emil-Andrè Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Skjønner ingenting jeg :S Veldig forvirrende! Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 nå har jeg funnet fram driverne nå må du gjøre resten sry Lenke til kommentar
Peachy Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) 32bit Windows Vista Lyd-driver! Trykk her for å laste ned. Så installerer du, og restarter maskinen din. Endret 31. desember 2008 av Peachy Lenke til kommentar
Emil-Andrè Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Problemet enfte med at jeg måtte sende pc'en på reprasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå