Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Ingen lydutdataenhet er installert!

Anbefalte innlegg

Hei, idag oppdaget jeg noe helt uvanlig! etter en flere timers oppstarts reprasjon kom jeg meg inn på pc'en! så skulle jeg høre på musikk, det gikk ikke! så skulle jeg justere volumet. da oppdaget jeg problemet! Det sto: ingen lydutdataenhet er installert når jeg holdt musa over lyd ikonet! Jeg ble så forbanna at jeg fikk lyst til å hive data'en ut av vinduet! istede tokk jeg meg tid til å tenke hva jeg kunne gjøre. jeg gikk inn på forumet og lette etter en plass jeg kunne poste dette emne på! Kan noen av dere hjelpe meg med problemet mitt?

Jeg har en toshiba bærbar pc.

Jeg bruker Windows vista home premium!

Håper dere kan hjelpe meg med problemet mitt! Det setter jeg stor pris på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en driver er filer maskinvaren pcen trenger for å kjøre enhetene. disse finner du på toshiba sin hjemmeside.

Kan du hjelpe meg med å finne driveren til mitt lydkort? vet ikke hva slags lydkort jeg har.

Finn modelnummeret på pcen - står gjerne i en av hjørnene på skjermen - eller rundt tastaturet.

Legg dette modelnummeret inn på toshiba sine sider, og søk etter driverne.

Da vil du nok få en liste over alle driverne/programmene for den pcen.

Lenke til kommentar
en driver er filer maskinvaren pcen trenger for å kjøre enhetene. disse finner du på toshiba sin hjemmeside.

Kan du hjelpe meg med å finne driveren til mitt lydkort? vet ikke hva slags lydkort jeg har.

Finn modelnummeret på pcen - står gjerne i en av hjørnene på skjermen - eller rundt tastaturet.

Legg dette modelnummeret inn på toshiba sine sider, og søk etter driverne.

Da vil du nok få en liste over alle driverne/programmene for den pcen.

finner ikke model nummeret heller! for en vanskelig situvasjon jeg har kommet oppi!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...