Gå til innhold

360 ekslusiver i 2009?


Tomtruck

Anbefalte innlegg

Det står da "360 ekslusiver i 2009?" i topic.

Vil det si at hvis spillet kommer til Wii, DS, PC, og 360, og BARE IKKE PS3, så er den en 360-eksklusive?

For det første så har jeg ikke sagt at spillene er 100% eksklusive. I konsollsammenheng er de det. Og denne tråden ble for så vidt laget i et underforumet "konsoll". For det andre: Les posten hans. Han sammenligner lineupen til PS3 og 360.

Vil du føle deg bedre om vi skriver "kommer også til PC".?

 

Dessuten er det bare PC/360-spill det er snakk om her. Et DS-spill kan umulig sammenlignes med et 360-spill. CoD: World at War til DS er ikke det samme spillet som WaW til 360 for å gi et eksempel. Wii- og 360-spill som deler navn er også vanligvis ulike. Se bare på Wii-versjonen av Dead Rising.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vel naturlig å sammenlikne med PS3 da det er disse to konsollene som står mest i direkte konkurranse til hverandre. Hvis vi skal ekskludere spill som kommer på PC så blir det jo ikke mange ekslusive igjen til 360.

 

Igjen, se på hva som står i topic.

Hvorfor skal vi tolke "eksluiver" som noe annet enn EKSKLUSIVER?

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Kutt ut kranglingen, barn. Jeg håper ikke 2009 blir et like saftig år for Xbox360 som 2008 var, rett og slett fordi jeg har kjøpt så mange spill jeg ikke har fått spilt i 2008. Trenger litt tid for å hente meg inn på den fronten før jeg kan ønske meg nye stortitler.

 

Ser frem til Hard Rain og Uncharted 2 da, så jeg får litt valuta for pengene jeg ga for PS3en min da den ble lansert.. Little Big Planet er for tiden det eneste jeg spiller på PS3.

Lenke til kommentar
Det er vel naturlig å sammenlikne med PS3 da det er disse to konsollene som står mest i direkte konkurranse til hverandre. Hvis vi skal ekskludere spill som kommer på PC så blir det jo ikke mange ekslusive igjen til 360.

 

Igjen, se på hva som står i topic.

Hvorfor skal vi tolke "eksluiver" som noe annet enn EKSKLUSIVER?

 

Hvis man vrir litt på det så kan man si Microsoft eksklusiver, for å inkludere de som også blir gitt ut til PC. Det utgangspunktet som blir gitt av trådstarter er en sammenlikning av Sony sine eksklusive spill kontra Microsoft sine. Hvis du da føler det er hensiktsmessig for diskusjonen å bare inkludere de spillene som er eksklusive for xbox 360, uten å ta med de som eventuelt måtte komme til PC på et tidspunkt, må du gjerne gi oss en grunn til det. Uansett er det vel ikke så mye mer å diskutere her før vi vet noe mer om hvilke spill som faktisk kommer til 360 i 09.

Lenke til kommentar
Hvis man vrir litt på det så kan man si Microsoft eksklusiver, for å inkludere de som også blir gitt ut til PC. Det utgangspunktet som blir gitt av trådstarter er en sammenlikning av Sony sine eksklusive spill kontra Microsoft sine.

Da må jo trådstarter legge til de ekslusive spillene som kommer på PS2 og PSP også, det er en del fler enn det trådstarter nevner.

Lenke til kommentar

Målet med tråden var en sammenligning av den ekslusive line up'n til PS3 og 360, og ikke et forsøk på å starte en ny "krig". Så langt ser det ut til at PS3 kommer best ut, uten at det har noe å si for min del. Multiplattform-spill kjøper jeg som regel til 360'n. Uansett ser 2009 ut til å bli nok et fantastisk spill år, og begge konsollene kommer nok til å gå gode og varme :D

Lenke til kommentar
Hvis man vrir litt på det så kan man si Microsoft eksklusiver, for å inkludere de som også blir gitt ut til PC. Det utgangspunktet som blir gitt av trådstarter er en sammenlikning av Sony sine eksklusive spill kontra Microsoft sine.

Da må jo trådstarter legge til de ekslusive spillene som kommer på PS2 og PSP også, det er en del fler enn det trådstarter nevner.

 

Godt poeng bebeluv!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...