Gå til innhold

360 ekslusiver i 2009?


Tomtruck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg også, og iflg Eurogamer f.eks så kommer Forza 3 i 2009.

 

Forza Motorsport 3 could include over 400 cars and 100 tracks, brand new race modes and take up so much space it requires two DVDs.

 

Those new race modes we mentioned include "drag, drift, oval, point to point racing, etc", and there's talk of "near limitless customisation options for car tuning and custom artwork" and a "powerful assist system" to help idiots learn to drive. Forza 2 had those things, obviously, so we'll assume they are now bigger and better, if not more badass.

Lenke til kommentar

Hvorfor fokusere på ekslusive?

Hverken på den ene eller andre konsollen?

Hvorfor ikke bare fokusere på hvilke gode spill som komme til neste år?

 

Når du spør etter hvilke gode spill som kommer til KUN 360 neste år, så er det som om du lader opp fanboy-kanonen.

Må liksom ha noe å "slå igjen med" når PS3 har sine titler på vei.

 

Jeg liker i alle fall å fokusere på hvilke gode spill som kommer til neste år. Men det er sikkert fordi vi har alle de 3 konsollene fra denne generasjonen i hus, så for meg er det helt likegyldig hva som kommer til hvilken.

Klart jeg personlig foretrekker å spille på min 360 på den passer meg best, men kommer det et knanonspill til PS3 eller Wii, så skal det også handles.

 

Og tenk også på at samme konsoll kan ikke ha glansår hver år.

Så hvis det skulle vise seg at PS3 har langt bedre eller flere ekslusives i 09, så er vel det fordi 360 hadde det i 08 eller får det igjen i 2010.

Lenke til kommentar
Og tenk også på at samme konsoll kan ikke ha glansår hver år.

Så hvis det skulle vise seg at PS3 har langt bedre eller flere ekslusives i 09, så er vel det fordi 360 hadde det i 08 eller får det igjen i 2010.

 

Hvorfor ikke..??? Selvsagt kan de ha glansår hvert år!

Lenke til kommentar

Mener ikke å legge opp til noen fanboy krig. Har begge konsollene, og de 4 første Sony titlene jeg listet opp er så og si sikre kjøp for meg. Men håper at titler som Forza 3 og Crackdown 2 også kommer ut neste år. Uansett blir det nok en del spill kjøpt inn til 360'n da jeg liker den håndkontrollen best.

Lenke til kommentar

Er Alan Wake annonsert altså? Trodde de hadde lagt hele det prosjektet på hylla jeg..

 

Nå når jeg går inn på nettsiden ser jeg at de har oppdatert hele designet.. Sprekt!! Håper AW i 2009 blir en realitet :)

 

Ellers så kan vi jo glede oss til Skate 2 allerede i januar :)

 

EDIT: Jeg bare kødda, Skate er ikke eksklusivt.. HAHA!

Endret av Aleck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Gears of war 3?

I 2011 kanskje, litt drøyt å diskutere Gears of War 3, når 2 nettopp har kommet.

 

nope. de er vel allerde i godt planleggings stadiet, hvis de ikke alt her begynt med kodingen. men det kommer ikke 09, vil satse på november 2010. forza 3 er håpet, men tvilsomt om det kommer, har ikke sett eller hørt noe offisielt enda.

Lenke til kommentar

Wrong?

 

Ninety Nine Nights 2 forventer jeg store ting fra om de forsetter i enerens fotspor.

Ninja Blade er vel Microsoft sin egen Ninja Gaiden, og kan jo bli fett.

Race Pro ser grisefett ut! Rett og slett, bring it on!

Tales Of Vesperiahar absolutt potensiale. De forrige i serien var jo nydelige.

 

Star Ocean har jeg ikke noe forhold til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...