Gå til innhold

1.8 Ghz willy? Hvor er skogen min?

Anbefalte innlegg

Når faen begynte Intel å lage 1.8 GHz Willyer?

For en time siden hadde jeg satt penger på at alle 1.8 GHz P4 prosessorer (ikke Celeron) var NW, men nå er jeg ikke så sikker lenger.

Jeg sitter her med en prosessor som det står

1.8GHz/256/400/1.75 på. Hva er dette for noe tull?

Ble ikke willy bare produsert i "oddetall" altså 1.5/1.7/1.9 osv, og NW ble produsert i "partall"? Står 256 for det jeg frykter at det gjør?

Er det noen som vil kjøpe en willy billig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

hvor skal vi begynne, genererer kort sagt mindre varme,rett og slett bedre cpu, er en viss forskjell på 256 og 512 :)

og til dels mye bedre å overklokke, en 1,8NW klarer de fleste med boxed vifte å klokke til 2.5 uten div problemer..

Lenke til kommentar

ebay for $50 :shrug:

Ikke det største tapet vært borti, men trist for det.

I det P4 kom opp på hastigheter over 2 GHz og 533 bus giddet jeg ikke følge med mer på den fronten, fordi ... P4 er en veldig kjedelig prosessor, og Intel hadde nok "chiptroopers" som Tom kaller de.

P4 var mye mer spennende før når TH7-II folk greide å kjøre RD-rammen på nesten 200 MHz, og fikk da 1.6@3 GHz osv. Mr.Normals super bioser som lot det kjøre 1.85v osv, men så fant man jo ut at dette drepte brikken, så det ble ikke interessant lenger.

U B fuckd.

Stemmer...jeg gidder da faenmeg ikke springe rundt med en duron wannabe. QXL eller noe får vel den da. Og jeg må lete etter en ny på ebay, fordi jeg gidder jo ikke kjøpe fullpris HW.

Puff! fullpris er for pyser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...