Hel-H Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Hvis noen husker den. Er det noen som vet hvor man kan skaffe spill? Endret 28. desember 2008 av Svartsaau Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Gå på GAME eller andre butikker hvor de har brukte spill. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Om noen husker den? Det var den første konsollen med kontrollere som passte meg perfekt. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Helvete, jeg har to slike konsoller liggendes og etter at lillebror, Mr. 360, innvaderte huset må nok storebror bare finne seg i at han er for gammel og forlate huset. På tide med egen leilighet? men fra dramatisk historie til alvor: Noen som vet om det går ann å få solgt den? Har en drøss med spill også... For å svare på tråden: Spillene kan du kjøpe i hvilken som helst butikk. Var på EBGames i forigårs, der haddde de stort utvalg, billige var de òg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Såvidt jeg vet, så tar vel GameStop i mot brukte Xbox-er? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hva vil det si at de "tar i mot" ? for penger? Men kan ikke ta over tråden til trådstarter, får finne ut av det selv. Som sagt, du finner spill hvor som helst, fortsatt. Lenke til kommentar
Hel-H Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Oja, så bra. Det ante jeg ikke. Det som er fint med gamle spillkonsoller er at spillene er såpass billige. Jeg behøver ikke noe annet heller. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Gamestop og EBgames selger gamle Xbox spill. Og det ganske billig Lenke til kommentar
Hel-H Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Haha. Jeg bor i Molde, vi har ikke slike butikker. Vi har nylig fått Game. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Haha. Jeg bor i Molde, vi har ikke slike butikker. Vi har nylig fått Game. Game har vel kanskje noen de og? Også er det sikkert en mulighet for og få veldig billige Xbox spill på nett! Endret 28. desember 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 For noen uker siden så solgte Musikkverket rett ved meg Xbox spill (xbox 1) for 10 kr stk =D Skaffa 9 spill eller no. Lenke til kommentar
Hel-H Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 For noen uker siden så solgte Musikkverket rett ved meg Xbox spill (xbox 1) for 10 kr stk =D Skaffa 9 spill eller no. Å, så gøy! De er vel litt dyrere på større butikker tenker jeg. Men jeg skal i alle fall sjekke det ut. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Europris, elkjøp osv har ofte en tilbudskurv med gamle xbox spill. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Internett... Måten man ikke kan prate om.. (Ikke gi meg advarsel for dette! sier ikkeno om hvordan man "fy-fy'er") Lenke til kommentar
Hel-H Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg har slått fra meg den tanken allerede. Vet om en side, men orker ikke bestille fra internett. Det blir så stress, og det blir for det meste dyrere med frakt og evt andre tillegg som kommer. Det er mye bedre å ha produktet i hånda med en gang. Det var derfor jeg kom på å spørre her. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 clas ohlson har endel gamle xboxspill Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg har slått fra meg den tanken allerede. Vet om en side, men orker ikke bestille fra internett. Det blir så stress, og det blir for det meste dyrere med frakt og evt andre tillegg som kommer. Det er mye bedre å ha produktet i hånda med en gang.Det var derfor jeg kom på å spørre her. Det var nok ikke det han mente Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå