Enceladus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Leter etter en artikkel på en av sidene her på nettverket som omhandler konvertering av sanger fra cder til datafiler i god kvalitet. Jeg begynner å få en god del cder i musikksamlingen min så da er det jo greit å få hele greiene over på datafiler i god kvalitet slik at det både blir lettere for meg å organisere de, at de varer lengre og en rekke andre fordeler. Noen som vet hvor artikkelen er? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Sikter du til noe annet enn vanlig CD --> MP3 ripping? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Nei jeg vil ikke ha de i MP3 men et format med noe bedre lydkvalitet. Husker det var et bestemt format som var nevnt i den artikkelen. Endret 28. desember 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
shoop! Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Mye mulig dette var FLAC-formatet? En god ide å rippe til et tapsfritt format når man først tar seg jobben med å rippe Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 http://wiki.hydrogenaudio.org/index.php?ti...th_EAC_and_Flac Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Pinlig at ingen leser hva trådstarter faktisk skriver, og enda mer pinlig at det er jeg som må svare http://www.tek.no/audiovisuelt/artikler/sl...samlingen/51439 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Pinlig at ingen leser hva trådstarter faktisk skriver That is madness, madness that is i says! Reading every other word hurt before, again. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Takk takk Cun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå