Stian_ Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei, bestilte meg en G50V fra pcutstyr.no (ASUS G50V AK020K). Den hadde T9400, 15.4", GF G9700M GT, Blue-ray leser. Så viste det seg at de slettet den og min ordre ble kanselert. Nå sitter jeg og vet ikke helt om jeg skal bestille den fra multicom eller ikke. Trenger en spill-pc, bærbar. Skal også brukes til skole, så hadde vært greit om den var en 15.4" eller mindre. Så litt på FSC Amilo 3650. Skjermen er vel for stor, men specs er korrekt. Skal kunne spille CoD4 ol. Gjerne også litt nyere spill som nå kommer på markede i løpet av våren. Lurte på om dere hadde noen forslag til spill-laptop. Pris er maks 15.000, men helst rundt 12.000. 15.4" skjerm, eller mindre. Kanskje greit å gå for den billigere utgaven av G50V? P8600, og ingen blue-ray. Fordelen er at den har plass til to disker. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Ett veldig bra alternativ er den litt dyrer m860 kunshan fra multicom. Se min sig. Den kosta 15000 da jeg kjøpte den i september. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå