Flakowski Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Heisan, har kjøpt et wesc headsett. Følgte med ei bok, i boka sto det følgende om mit headsett: Type: 30mm power drivers 1khz sensitivity: 120 db Impedance: 32ohms Frequence Range: 20-20 001 Hz Mens det er andre headsett, som jeg trur også er dyrere, der det står: Type: 57mm PRO drivers 1khz sensitivity: 119 db Impedance: 60 ohms Frequence Range: 20-20 001 Hz Så jeg lurer på, er det mye forskjell på disse headsettene? Burde jeg kjøpe de andre, eller kjøpe et helt annet headsett (isåfall, vilket?), var ikke helt fornøyd med de jeg kjøpte. er villig til å betale opp til 1000kr. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Ikke kjøp WESC i det hele tatt, ganske sikkert like elendig lyd som Skullcandy. Se på headset fra f.eks. AKG og Sennheiser i stedet du. Bedre lyd og kvalitet. Lenke til kommentar
Flakowski Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 http://www.4sound.no/shop/default.aspx?CategoryId=62623 Bra eller dårlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå