Enya Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Skal kjøpe et D90 hus. Siden jeg er ny innenfor foto verdenen er jeg usikker på hva det er som følger med av kabler, minnebrikke, (veske?) etc. Da jeg ikke finner dette opplyst noen plass. Er det noen som vet hva det er som følger med? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det fløger med noen kabler, et batteri og en lader. Hvis du kjøper et kit, så følger det med objektiv, ellers ikke. Minnebrikke og bag må kjøpes separat. Tom Lenke til kommentar
Enya Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Ok, var vel det jeg tenkte, men ble usikker når jeg så at det på japanphoto ikke var haket av noe under utstyr. Ikke batteri og lader engang Så da er det feil på siden dems. Lenke til kommentar
arela Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Ok, var vel det jeg tenkte, men ble usikker når jeg så at det på japanphoto ikke var haket av noe under utstyr. Ikke batteri og lader engang Så da er det feil på siden dems. De har vel ikke tenkt på det, ettersom dette ligger i kameraesken. Du kan lese hva som ligger i esken på nikon.no. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvis du skal kjøpe fra JP så må du bare være obs på at det ikke er norsk versjon, så du får kanskje ikke med trykket norsk bruksanvisning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå