Pug Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg har sett litt på Canon Ixus v3, og jeg lurer på om det er et bra kamera i den prisklassen? Ellers så leste jeg testen av Casio Exilim EX-Z3 nå nettopp, og det så jo også bra ut! Noen andre anbefalinger, som holder seg innenfor 4000 kr, helst rundt 3000 kr? Lenke til kommentar
2roll Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Olympus Mju 300 er jo av "samme" type. Litt større, men et såkalt allværskamera. (Tåler noe vann) Lenke til kommentar
howzer Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Mju er ikke større enn Ixus etter det jeg kan se. Det er noen mm lengre, men samtidig er det lavere. Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg fikk Exilim Z3 idag, må si jeg er fornøyd med den hittil, Den er knøttliten og tar greie bilder for mitt bruk. en enkel og grei point and click kamera som ser litt tøff ut Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 jeg vil anbefale canon powershot a70. Dere vil sikkert mene at det er stort og klumpete kamera, men det er et svært lite kamera med stil og kul design. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå