Gå til innhold

Skal kjøpe DS, men hvilke spill ?

Plankehaug

Anbefalte innlegg

haloen,

skal kjøpe DS i morra men aner ikke hvilken spill, tror i vertfall det blir Zelda phantom Hourglass. + et spill til, noen annbefalinger ? ganske åpen når det gjelder spill, men er mektig lei bilspill. helst noe som man kan bruke litt tid på, ikke et spills om er over på 5 min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som har testet hotel dusk room 215 ?

Har spillt igjennom det 3 ganger. Like bra hver gang, og er etter min mening et av de beste spillene som er laget til DS. Samme med Another Code. Men vil også anbefale Professor Layton and the Curious Village. Spillte igjennom det for ikke lenge siden, og det var meget bra. Men du bør like hjernetrim og gåter for å like det.

Lenke til kommentar
Har aldri spilt, hjernetrimm/gåtespill før, men prøver hotel dusk.

ser ganske kult ut. ;)flere forsslag til spill ?

Chrono Trigger DS. Klassikeren som ble elsket på Super Nintendo har fått en liten re-make, men er helt tradisjonell og omtrent alt er bevart som ved klassikeren.

Lenke til kommentar

Castlevania: Dawn of Sorrow og Castlevania: Portrait of Ruin.

Begge spillene er i action-rpg sjangeren. Anbefales på det sterkeste hvis du liker å drepe monstre, levle og samle nye våpen i vakker 2D. Kan også nevne Order of Ecclesia, det tredje Castlevania-spillet til DS, men det har jeg desverre ikke prøvd.

Pokemon Diamond/Pearl

Konseptet begynner å bli litt gammelt, men det funket denne gangen også. Jeg vil ikke anbefale spillet om du har spilt noen av de gamle pokemonspillene i løpet av de to siste årene. Det er kanskje best å vente til når deluxe-utgaven, Pokemon Platinum, kommer neste år.

Mario Kart DS

Jeg vet at du er lei av bilspill, men jeg føler likevel at dette spille må nevnes. Mario Kart DS er et must for enhver DS-eier. Mission mode, grand prix, time trials og online sørger for at spillet har en bra lengde.

Ninja Gaiden Dragon Sword

Dette er spillet som viser hvordan touch-skjermen kan brukes i action-spill. Dette spillet varer ikke like lenge som de andre spillene jeg har nevnt, men det er til gjengjeld vakkert, utfordrende og velsmurt.

Korte spill som fortjener å nevnes:

Sonic Rush, Sonic Rush Adventure og New Super Mario Bros.

Endret av Bruskork
Lenke til kommentar

Et spill du må ha er Mario and Luigi partners in time. Sykt bra, mange gåter som løses med logikken hvis du liker sånt :p Zelda phantom hourglass er ganske lignende, men du styrer bare med pennen (jeg bruker q-tips som er mye bedre). I starten syntes jeg det var rævva, men det funker ekstremt bra når du kommer inn i det. Så er det Mario Kart. Resten er crap

Lenke til kommentar

Halloen !

Gadd ikke lese gjennom alle innleggene, så jeg vet ikke om disse spillene er nevnt.

Du bør absulutt kjøpe Mario Kart !

Dersom du kjenner andre som har DS-konsollen så bør du også kjøpe New Super Mario Bros som går an å spille multiplayer på med bare et DS-Spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...