rottweiler Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 hei,som sakt slette dama mi noe feil spill,hu sletta far cry 2 need for speed undercover og noen til,er det noe mulig og gjenopprete dataen tilbake noen dager og få spilla tilbake? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Nei desverre. System gjenoppretting (System Restore) restorer kun .exe .com og .dll filer samt windows registeret. Dvs du får ikke gjenopprettet fullstendigt mappeinnhold (av filer) der spillene var installert. Har du derimot Vista Ultimate edition kan du gjenopprette mapper tilbake i tid vha shadow copies. Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hva syar2003 snakker om vet jeg ikke. Vel siden dataene på en harddisk normalt ikke blir slettet er det fult mulig, men jo mer du bruker hardisken jo større er muligheten for at dataene du henter opp er korrupt (dvs. ikke helt bra), så kort sagt IKKE BRUK DISKEN!! Så når det er gjort så finner du et program som henter opp slette data. Det finnes enorme mengder slike programmer, men jeg liker FreeUndelete. Det er sikkert ikke den beste, men det funker helt fint for mitt bruk. Lykke til Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg er fullstendig klar over ulike recovery software. Trådstarter spør etter muligheter til å "gjenopprete dataen tilbake noen dager" - som for meg er synomymt med at han ønsker å prøve "system restore" eller på norsk system gjenoppretting. Så jeg svarte korrekt på dette at det ikke vil funke med "den" metoden. Dette er vel ikke noe viktige data uansett da det er bare å reinstallere spillene .... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Flyttes pga denne posten har lite/intet med programering men heller med programmvare så tråden flyttes dit. Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Hva syar2003 snakker om vet jeg ikke. Vel siden dataene på en harddisk normalt ikke blir slettet er det fult mulig, men jo mer du bruker hardisken jo større er muligheten for at dataene du henter opp er korrupt (dvs. ikke helt bra), så kort sagt IKKE BRUK DISKEN!! Så når det er gjort så finner du et program som henter opp slette data. Det finnes enorme mengder slike programmer, men jeg liker FreeUndelete. Det er sikkert ikke den beste, men det funker helt fint for mitt bruk. Lykke til lasta ned programe og scana disk D og fant mappa spill,men jeg skjøner ikke hvordan den mappa skal komme tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå