Jonas2k Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Har ikke så veldig god peiling på pc-høyttalere og vil derfor gjerne ha litt hjelp smile.gif Pris(Maks budsjett): Helst under 1000, men kan gå litt over, men da MÅ det være verdt det. Romstørrelse: ca. 12 m2 Lydkort: Har ikke aning, hvor finner jeg det? Men tror ikke det støtter 5.1 eller 7.1 Stereo eller Surround: Surround hadde vært tøfft, men er langt i fra et must! Heller et godt 2.1 enn et middels 5.1 Bruk(Musikk eller film-hva slags musikk?): Liker godt å høre på musikk, da nesten alle typer. Men det kommer og til å bli en del film, kanskje mest film. Lydbilde(Kvalitet vs kvantitet): Kvalitet hørtes bra ut, vil helst ha noe som jeg slipper å måtte bytte etter et år eller to år. Bosted(Lettere å anbefale brukt utstyr): Evje, 6 mil nord for Kristiansand S Det jeg har fra før: Høyttalerene som sitter fast i den bærbare det er til (Dell Latitude D531). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Z-2300 2.1 vil nok bli en revolusjon i forhold til hva du er vant med. Endret 28. desember 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå