sisk2105 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Jeg har nettopp begynt å digtitalisere de gamle VHS-ene mine og har beggynt å printe på DVD-ene. Det jeg lurer på er hva som er det beste programmet til å printe på Disker? Jeg har en canon i865 hvis det har noe å si Endret 29. desember 2008 av sisk2105 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg har nettopp begynt å digtitalisere de gamle VHS-ene mine og har beggynt å printe på DVD-ene. Det jeg lurer på er hva som er det beste programmet til å printe på Disker? Jeg har en cannon i865 hvis det har noe å si Canon er med en "n" ikke to som cannon Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Jeg har nettopp begynt å digtitalisere de gamle VHS-ene mine og har beggynt å printe på DVD-ene. Det jeg lurer på er hva som er det beste programmet til å printe på Disker? Jeg har en cannon i865 hvis det har noe å si Jeg har brukt Ahead Nero sin Cover Design. Det har fungert utmerket. Er ikke sikker på om den er gratis eller ei. Jeg fikk den med i en pakke som het Nero Essentials eller noe sånnt. Betalte maks en hundrelapp, men det er verdt det. Endret 28. desember 2008 av Teac Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hva har dette med "Antivirusprogrammer og datasikkerhet" å gjøre? Ta kontakt med moderator å be om at tråden flyttes til riktig forum! Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hva har dette med "Antivirusprogrammer og datasikkerhet" å gjøre? Ta kontakt med moderator å be om at tråden flyttes til riktig forum! Nei, dette har å gjøre med valg av programvare for å lage CD-etikett. Det burde kanskje vært under software, men siden CD-plater er lagringsmedie kan den være her under tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå