OleAlexanderK Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Et annet bilde fra vår klassetur med de hvite bussene Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Synes du har funnet et veldig stemningsfull etterbehandlingsteknikk som tar godt vare på kontrastene som lyset gir (tenker da på Krakow-bilde nr. 1 i tillegg til dette). Et skikkelig gammeldags preg på både motiv og farger. Det eneste lille irritasjonsmomentet er bilene i forgrunnen. Men det er jo ikke så lett for deg å gjøre noe med Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Synes du har funnet et veldig stemningsfull etterbehandlingsteknikk som tar godt vare på kontrastene som lyset gir (tenker da på Krakow-bilde nr. 1 i tillegg til dette). Et skikkelig gammeldags preg på både motiv og farger. Det eneste lille irritasjonsmomentet er bilene i forgrunnen. Men det er jo ikke så lett for deg å gjøre noe med Tusen Takk! Det med bilene plager meg også, noe så grasalt og! Men tror jeg skal fortsette serien på forumet. ;D Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det med bilene plager ikke meg noe særlig, for de hører til der. De er så mørke og anonymisert at de glir inn i helheten, og da gjør det ikke noe. Man ser at bildet er tatt i dag, noe som kanskje for noen bryter med bruken av sepia-lignende tint, men for meg er det greit at gammelt møter nytt her. Det er fordi det totale inntrykket er det jeg liker, og lar meg ikke affisere av at det ikke gir noen fullkommen illusjon av gamle dager. Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Det med bilene plager ikke meg noe særlig, for de hører til der. De er så mørke og anonymisert at de glir inn i helheten, og da gjør det ikke noe. Ja, det var en ny måte å se på det. Den skal jeg bruke når fotolæreren min begynner å kverulere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå