Gå til innhold

BK: Ned en gate i Krakow 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes du har funnet et veldig stemningsfull etterbehandlingsteknikk som tar godt vare på kontrastene som lyset gir (tenker da på Krakow-bilde nr. 1 i tillegg til dette). Et skikkelig gammeldags preg på både motiv og farger. Det eneste lille irritasjonsmomentet er bilene i forgrunnen. Men det er jo ikke så lett for deg å gjøre noe med :)

Lenke til kommentar
Synes du har funnet et veldig stemningsfull etterbehandlingsteknikk som tar godt vare på kontrastene som lyset gir (tenker da på Krakow-bilde nr. 1 i tillegg til dette). Et skikkelig gammeldags preg på både motiv og farger. Det eneste lille irritasjonsmomentet er bilene i forgrunnen. Men det er jo ikke så lett for deg å gjøre noe med :)

Tusen Takk!

Det med bilene plager meg også, noe så grasalt og! Men tror jeg skal fortsette serien på forumet. ;D

Lenke til kommentar

Det med bilene plager ikke meg noe særlig, for de hører til der. De er så mørke og anonymisert at de glir inn i helheten, og da gjør det ikke noe. Man ser at bildet er tatt i dag, noe som kanskje for noen bryter med bruken av sepia-lignende tint, men for meg er det greit at gammelt møter nytt her. Det er fordi det totale inntrykket er det jeg liker, og lar meg ikke affisere av at det ikke gir noen fullkommen illusjon av gamle dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...