€uropa Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Ærlig talt, han har jo masse filmer å se på fra før av, skader ikke å ha underholdning liggende å vente på seg. Er jo ikke slik at man er nødt til å se filmen med en gang den dumper ned i postkassa. Eller som du tenkte, å stoppe å se film helt når man venter på at spilleren skal komme i hus. Er garantert ikke det manx driver med. Tenk to ganger Hvordan vet du hva jeg tenker? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ærlig talt, han har jo masse filmer å se på fra før av, skader ikke å ha underholdning liggende å vente på seg. Er jo ikke slik at man er nødt til å se filmen med en gang den dumper ned i postkassa. Eller som du tenkte, å stoppe å se film helt når man venter på at spilleren skal komme i hus. Er garantert ikke det manx driver med. Tenk to ganger Hvordan vet du hva jeg tenker? Vi ser hvordan du tenker utifra det du skriver. Med mindre du bare skriver tull og mener det motsatte. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Har 31 nå tror jeg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Hvordan vet du hva jeg tenker? Vi ser hvordan du tenker utifra det du skriver. Med mindre du bare skriver tull og mener det motsatte. Da må du fortelle meg hvor jeg skriver noe tilsvarende "å stoppe å se film helt når man venter på at spilleren skal komme i hus". Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvordan vet du hva jeg tenker? Vi ser hvordan du tenker utifra det du skriver. Med mindre du bare skriver tull og mener det motsatte. Da må du fortelle meg hvor jeg skriver noe tilsvarende "å stoppe å se film helt når man venter på at spilleren skal komme i hus". Vel, du skjønte jo opplagt ikke poenget ved å kjøpe filmene før han kjøpte spilleren. Som andre har påpekt så ser han sikkert dvd-filmer mens han venter på bd-spilleren. Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Sorry Zarac, ser ikke helt poenget ditt.. Har selv rundt 100 DVD jeg ikke har sett, ikke noe problem det, bare masse å glede seg til.. Ca 30 BD Endret 23. februar 2009 av osakikki Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Bare å drite i å krangle med han, han vil ikke forstå! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Jeg har litt over 200 filmer usett, altid godt å ha noe å glede seg til. Har selv 43 BD, hvor av 3 av dem er serier (Pushing Daisies, Mad Men og Band Of Brothers) og 1 boxet med 3 filmer (Gudfaren Trilogy) Endret 23. februar 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Bare å drite i å krangle med han, han vil ikke forstå! Slik føles det også på denne siden av veggen. Greit at noen liker å ha mange usette filmer, men jeg synes det er bedre å se en film enn å glede seg til å se den. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 jeg synes det er bedre å se en film enn å glede seg til å se den. Det er det vel ingen som er usamd i. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 57 BD, + et par på vei. =) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 jeg synes det er bedre å se en film enn å glede seg til å se den. Det er det vel ingen som er usamd i. Nei... derfor er det best å ha spilleren før man kjøper filmene. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 jeg synes det er bedre å se en film enn å glede seg til å se den. Det er det vel ingen som er usamd i. Nei... derfor er det best å ha spilleren før man kjøper filmene. Ja. Men eg veit at eg kjem til å kjøpa meg BD-spelar, så det kan godt henda eg slår til på eit godt tilbod før spelaren kjem i hus. Heldt på å kjøpa TMNT til 48,-, f eks. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) men jeg synes det er bedre å se en film enn å glede seg til å se den. Så da forhåndsbestiller du aldri filmer heller da? Da har du jo spilleren, men du må glede deg til filmen kommer om en månde eller to og det går jo tydeligvis ikke hvis man skal følge logikken din. Edit: Kan jo hive med at jeg nå har passert 450 HD filmer, passerer vel 500 i løpet at slutten av april tenker jeg. Endret 1. mars 2009 av Manx Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Nei, jeg forhåndsbestiller aldri filmer. Det er greit å glede seg til en film kommer, men det er dumt å ha mange titalls usette filmer i hyllene. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvorfor er det dumt? Går du ut og kjøper en ny film hver gang det er filmkveld? Selv har jeg drøye 100 usette filmer i hylla, og det er fantastisk digg. Alltid film til alle anledninger, uavhengig av sinnsstemning, tid etc. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Second that.. Tenk når du er hjemme og slapper av og vil se en ny film, er det ikke deilig å bare kunne strekke hånda inn i bokhylla og dra ut en film som du aldri har sett før? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Det er dumt å kjøpe flere filmer enn man rekker å se. Selv har jeg sjelden usette filmer, det går fint ann å se de jeg har om igjen. Jeg får ikke følelsen av å plutselig ville se en ny film, jeg vet allerede hva jeg skal se. Ja. Men eg veit at eg kjem til å kjøpa meg BD-spelar, så det kan godt henda eg slår til på eit godt tilbod før spelaren kjem i hus. Heldt på å kjøpa TMNT til 48,-, f eks. Det er da greit å utnytte tilbud hvis du snart skal kjøpe spiller, da sparer du penger. Endret 1. mars 2009 av Zarac Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Man rekker jo å se alle, det tar bare litt tid. Det hender ikke at du skal se en film en dag, og plutselig innser at du skal møte noen om 100 minutter fremfor 150, som du trodde, og dermed må velge en kortere film? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Nei, jeg roter ikke med avtaletider. Men jeg har sikkert filmer som varer både 100 og 150 minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå