Nistelrooy Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Feil tråd, men de er samme region som Norge. Altså Sone B. Endret 28. januar 2009 av Nistelrooy Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Korte meningsløse innlegg med bare noen få tegn i seg er fjernet. En diskusjon rundt prisnivået vs dvd er også fjernet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Edit: 70, og samlingen vokser stadig. Endret 24. februar 2009 av SgtKabukiman Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har bare 8 enda, men håper på at det skal vokse ganske raskt iløpet av den kommende tiden da jeg virkelig har fått opp farten på det å kjøpe film. Har dog ikke en BD spiller enda så det må jeg jo bare få tak i raskt som fy. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er for øyeblikket oppe i 19 filmer, så er ikke helt den store samlingen enna Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har bare 8 enda, men håper på at det skal vokse ganske raskt iløpet av den kommende tiden da jeg virkelig har fått opp farten på det å kjøpe film. Har dog ikke en BD spiller enda så det må jeg jo bare få tak i raskt som fy. Bare 8 filmer og ingen spiller er ikke noe, jeg hadde 100 HD DVDer før jeg handlet spiller Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Det er lurt å kjøpe spiller først, ellers får du ikke noen glede av filmene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvorfor får man ikke noe glede av filmene??? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Det er da filmen man betaler for, ikke coveret. Man får ikke sett på filmene uten en kompatibel spiller. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Å selvfølgelig har jeg ikke tenkt på, jeg har jo ikke sett på filmene etter jeg fikk spilleren, de står jo bare der og tar opp plass rett og slett fordi de ikke virker siden jeg kjøpte dem før jeg kjøpte spilleren... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Du får ikke sett på filmene før du har en spiller. Jeg trodde jeg gjorde meg forstått, men så feil kan man ta. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Du tok tydeligvis ikke mitt lettere sarkastiske innlegg heller så da er vi jo like langt. Man vet jo at man skal kjøpe spiller, så hvorfor ikke ha noen filmer liggende så har man noe å se på når først spilleren er i hus. Jeg gjorde akkurat det samme når jeg før jeg kjøpte min første DVD spiller også, satt vel på ca. 50-60 filmer før den var i hus. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Nei, jeg er ikke veldig tolerant for sarkasme. Selv ville jeg foretrukket en spiller før jeg begynner å kjøpe filmer i bøtter og spann. Hvis det ikke er gode penger å spare er det fint å ha noe å underholde seg selv med. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Er ikke lenge siden vi kjøpte vårt første BD-spiller, så antall filmer er kun på 3 foreløpig. Sitter med håp om at det vil komme gode titler etterhvert, så samlingen vil nok vokse. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ohh, Zarac always cracks me up Bd? Ja? BD = Blu-ray Disc Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Nei, jeg er ikke veldig tolerant for sarkasme. Selv ville jeg foretrukket en spiller før jeg begynner å kjøpe filmer i bøtter og spann. Hvis det ikke er gode penger å spare er det fint å ha noe å underholde seg selv med. Ærlig talt, han har jo masse filmer å se på fra før av, skader ikke å ha underholdning liggende å vente på seg. Er jo ikke slik at man er nødt til å se filmen med en gang den dumper ned i postkassa. Eller som du tenkte, å stoppe å se film helt når man venter på at spilleren skal komme i hus. Er garantert ikke det manx driver med. Tenk to ganger Endret 15. februar 2009 av Cuz Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Bd? Ja? BD = Blu-ray Disc Takk. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hittil har jeg bare 3 blu-ray filmer: - The simpsons movie - Istid 1 - 10000 bc Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 2stk.. American Gangster og Zodiac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå