Zeenx Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Ser det greit ut eller? Den grønne pila viser at det er plass til ei vifte på gulvet, helt fremme i kabinettet, noe jeg synes er veldig rart. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 bunnvifter er som regel til ingen eller liten nytte... tviler på at du vil få noen effekt ved å dytte på en der... ville heller ha bytta til 120x120mm vifter istedenfor 80x80mm om det var mulig Lenke til kommentar
Zeenx Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 bunnvifter er som regel til ingen eller liten nytte... tviler på at du vil få noen effekt ved å dytte på en der... ville heller ha bytta til 120x120mm vifter istedenfor 80x80mm om det var mulig Har desverre bare plass til 80x80mm :| Kan få større i sidedøra, men da må jeg lage større hull. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) hmm... men da ser ikke jeg grunn til å gjøre noe mer... vil du ha bedre kjøling en du har nå blir det evnt. vannkjøling... men hadde vert digg med 120mm vifter da de flytter mer luft pr time og er som oftest mye mer stillegående... Endret 28. desember 2008 av vesleengen Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Ville kjøpt nytt kabinett Jeg har det samme men liker det ikke i det hele tatt, sitter nå med ett Lian Li. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 antec 300 er et billig, men kickass bra kabinett med masse muligheter for kjøling og moding Lenke til kommentar
Zeenx Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Hmm, hadde vel vært nice med en stor vifte i toppen kanskje? Har sett en fyr som en drit svær vifte i toppen, men han hadde PSU'en i bunnen xD Lenke til kommentar
Zeenx Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Skrivefeil ja... Anyway, hva er vanlig temp. på cpu, gpu, hovedkort? Lenke til kommentar
Zeenx Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 hmm... men da ser ikke jeg grunn til å gjøre noe mer... vil du ha bedre kjøling en du har nå blir det evnt. vannkjøling... Jeg har ikke satt inn verken vifte foran eller bak Så, lurer egentlig på hvor mange grader kaldere pc'en blir med dem... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 temp avhenger veldig på hardwaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå