firsom Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Jeg har slettet et program manuelt gjennom "Program Files", men det står fortsatt i listen over programmer jeg kan avinstallere, og da kan det jo ikke avinstalleres i og me at jeg har slettet alle filer som hører til programmet. Jeg vil gjerne få programmet vekk fra denne listen, men hvordan? Endret 31. desember 2008 av firsom Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Du kan fikse dette med Revo Uninstaller http://www.revouninstaller.com/ Lenke til kommentar
backup Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 ... eller med regedit naviger til: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\ Trekk nedover i venstre spalte til du ser det du vil slette: Høyreklikk subkeyen og velg Slett. Lenke til kommentar
firsom Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Hvor finner jeg denne regedit?, og funker det med revo uninstaller om det ikke finnes noen filer, kun navnet som står på listen? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Med revo uninstaller høyreklikker du på programmet og velger "remove entry" . Da fjernes install entryen fra windows registeret. Det er den "sikre" metoden dersom du ikke er komfortabel med å redigere windows registeret direkte. Lenke til kommentar
firsom Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Takk så meget, det var akkurat det som skulle til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå