Xiancorp Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som vet hvordan jeg får VLC til å fungere i fullskjerm på TVen ? Fungerer fint å se på film på TVen men viss jeg velger fullskjerm så hopper vinduet over til dataskjermen igjen... Kjører Tven som skjerm nr. 2 og har leita gjennom innstillingene i VLC men får det ikke til å fungere Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Har vore borti dette sjølv, trur det er noko med av PC-en identifiserer PC-skjermen som hovudskjerm og viser alt som er i fullskjerm på den. Eg trur det finnes måtar å omgå det på, men eg kjem ikkje på det i farten, så om du endrer prioritet på skjermane bør det gå bra. I skjerminnstillingene kan du gjere TV-en som primærskjerm (1) og PC-skjermen som sekundær (2). Då trur eg det skal fungere. Lenke til kommentar
Xiancorp Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Har vore borti dette sjølv, trur det er noko med av PC-en identifiserer PC-skjermen som hovudskjerm og viser alt som er i fullskjerm på den. Eg trur det finnes måtar å omgå det på, men eg kjem ikkje på det i farten, så om du endrer prioritet på skjermane bør det gå bra. I skjerminnstillingene kan du gjere TV-en som primærskjerm (1) og PC-skjermen som sekundær (2). Då trur eg det skal fungere. Prøvde å bytte om prioriteten på skjermene så TVen ble nr 1.. Startmenyen og ikonene ble flyttet over men fullskjerm-video vises fortsatt på dataskjermen Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Nyeste versjon av VLC er slik. Flere jeg kjenner, meg selv inkludert, har dette problemet. Bruk versjon 0.8.6.c. Der fungerer fullskjerm fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå